تصمیم جالب و جدید فدراسیون فوتبال/ هر ۶ نامزد وارد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس تصمیم جدید فدراسیون فوتبال هر ۶ نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات ۸ شهریور شرکت خواهند کرد.

البته کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال سه نامزد را برای شرکت در انتخابات رد کرد. واعظی آشتیانی – آخوندی و اسدی که ۵ امضاء از مجمع عمومی را به فدراسیون فوتبال ارایه نداده بودند. این موضوع به هر سه نامزد ابلاغ شد. اما دبیر کل در نامه ای به کمیته استیناف از این کمیته خواسته به هر سه نامزد ۴۸ ساعت برای تکمیل مدارک خود وقت بدهد. در این صورت هر ۶ نامزد می توانند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کنند. مگر اینکه نتوانند ۵ امضاء از مجمع عمومی به دست بیاورند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد و گفت: « هیچکدام از عزیزانی که ثبت‌نام کرده‌اند برای ریاست فدراسیون تا این لحظه نه رد شدند و نه تایید. بعضی از عزیزان در پرونده‌ای که ثبت‌نام کردند یکسری مدارک نداشتند و ما هم نامه رسمی زدیم که مدارک‌شان را کامل کنند و دو روز فرصت دارند. اجازه دهید تا استیناف نظرش را بدهد و ۲۱ روز قبل از مجمع اعلام خواهد شد. کمیته استیناف کاملا مستقل است و هر تصمیمی بگیرند برای فدراسیون قابل اجرا است.»

با توجه به نظرات کامرانی فر و گرفتن وقت ۴۸ ساعته از کمیته استیناف برای اینکه سه نامزد یاد شده مدارک خود را تکمیل کنند پیش بینی می شود انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شهریور ماه با حضور همه نامزدها برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاک IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    اگر این اتفاق بیفته انشالله و به یاری خدا مدیری توانمند کاردان و مقتدر بنام مهندس واعظ آشتیانی رئیس فدراسیون خواهد شد و بساط باند و باند بازی را جمع خواهد کرد
  • محمدطاها IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    ایران سرزمین عجایب و شگفتی ها..سرزمین متهمان سرافراز، همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاد اصلا جای تعجب ندارد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی