رقابت هیجان انگیز در تیم ملی؛ حداقل یکی از این ۶ ستاره خط می‌خورند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در یکی از پست‌های تیم ملی رقابت بسیار سخت و تنگاتنگی وجود دارد.

حدود ۱۰ روز پیش کار تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به پایان رسید؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در رقابتی تنگاتنگ مقابل لهستان با نتیجه ٣-٢ شکست خوردند تا با وجود تمام شایستگی ها، این تیم جذاب از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی VNL باز بماند.

شاگردان بهروز عطایی از روز دوشنبه تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان که از اوایل شهریور ماه در دو کشور اسلوونی و لهستان آغاز می‌شود، پیگیری می کنند. چند روز پیش ١۶ بازیکن به اردوی تیم ملی فرا خوانده شدند که باید روز دوشنبه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

تیم ملی والیبال ایران و این نسل جذابش در هر پست از چند بازیکن فوق‌العاده برخوردار است اما اگر نگاهی به لیست ١۶ نفره بیندازیم، می بینیم که ۶ دریافت کننده قدرتی رقم زننده جذاب ترین رقابت برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود. میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش این شش ستاره ایران در پست دریافت کننده قدرتی هستند که به احتمال فراوان یک یا دو نفر از آن ها از لیست نهایی خط می خورند.

میلاد عبادی پور

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران یکی از درخشان ترین بازیکنان ما در رقابت‌های لیگ ملت‌ها بود. میلاد در یک سال‌ گذشته عضو غیر قابل جایگزین تیم ملی بوده و قطعا در مسابقات قهرمانی جهان نیز تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

امیرحسین اسفندیار

ستاره جوان والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌ها فراتر از حد انتظار ظاهر شد و هر چه رقابت‌ها جلو رفت او نیز عملکرد بهتری از خود ارائه داد. در حقیقت اسفندیار با این عملکرد ویژه تا حدود زیادی حضور خود در مسابقات جهانی را تضمین کرد.

مرتضی شریفی

لژیونر والیبال ایران در شروع لیگ ملت‌ها جزو ترکیب شروع کننده تیم ملی بود اما نتوانست در ادامه جایگاه خود را حفظ کند و امیرحسین اسفندیار گوی سبقت را از او ربود. با این حال قطعا شریفی با شروع تمرینات انگیزه بالایی برای اثبات توانایی های خود و نهایتا حضور در مسابقات جهانی خواهد داشت.

میثم صالحی

پدیده والیبال ایران در لیگ ملت‌های سال قبل و بعد المپیک به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و با اعلام بهروز عطایی مشکلی برای همراهی تیم ملی در مسابقات نخواهد داشت. با شروع تمرینات باید دید که صالحی تا چه میزان آماده است و این که آیا می تواند از رقبای فوق‌العاده خود در راه حضور در رقابت‌های جهانی پیشی بگیرد یا خیر.

محمد جواد معنوی نژاد

پسر جذاب والیبال ایران با آن پرش های خیره کننده بعد از چند ماه سخت دوباره به تیم ملی بازگشته است. محمدجواد معنوی نژاد یکی از با کیفیت ترین ستارگان والیبال ایران است و قطعا با تمام انگیزه برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های جهانی خواهد جنگید.

شهروز همایونفرمنش

یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران در فصل گذشته رقابت‌های لیگ با حضور در لیست اصلی تیم ملی مزد این عملکرد خود را دریافت کرده است. این بازیکن ٣٢ ساله فصل پیش با لباس شهداب قهرمان لیگ شد و حضور در قهرمانی جهان جدیدترین هدف این بازیکن محجوب و با کیفیت محسوب می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی