نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ساکت الهامی نیاز به روانپزشک دارد/ کارهایی که انجام می‌دهد دست خودش نیست/ شاید نیاز باشد ۶ ماه استراحت کند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران معتقد است رفتارهای غیر عادی و درگیری های فیزیکی ساکت الهامی با اهالی فوتبال عمدی نیست.

در پی اتفاقات اخیر در اردوی ترکیه، ساکت الهامی متنی در صفحه شخصی خودش منتشر کرد که واکنش هواداران نساجی در مازندران را به دنبال داشت. میثم بائو بازیکن سابق تیم ملی، استقلال و پرسپولیس که سابقه همکاری با ساکت الهامی را به عنوان کمک مربی در کارنامه دارد در خصوص درگیری اخیر این مربی با حمید مطهری در اردوی ترکیه و مطلبی که سرمربی فعلی هوادار در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده، مصاحبه ای با خبرگزاری فارس انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*قرار بر این بود که  پیگیری ماجرای حمله ور شدن سرمربی و کمک مربی تیم محترم هوادار از طریق مراجع قانونی پیگیری شود و باشگاه نساجی نیز اقدامات لازم را انجام داده است اما متاسفانه خود الهامی با دامن زدن به ماجرای تلخ اردوی ترکیه و طلبکار شدن به جای عذرخواهی باعث جریحه دار شدن احساسات هواداران نساجی مازندران شد.

*من تجربه کار با ساکت الهامی به عنوان دستیار در تیم نساجی را دارم. وقتی خبر حمله ور شدن او به سوی حمید مطهری در اردوی ترکیه را شنیدم بر خلاف خیلی‌ها اصلا شوکه نشدم چون او را خوب می شناسم. من در کنار ساکت الهامی کار کردم و واقعا از ته دل می گویم دلم برای او می سوزد. او از روی عمد نمی خواهد به همکاران، اطرافیان، اعضای تیم خودی و مقابل آسیب بزند اما طفلکی دست خودش نیست! من ساکت را دوست دارم و به همین خاطر هم می گویم او باید خودش را درمان کند.

ساکت الهامی نیاز به روانپزشک دارد/ کارهایی که انجام می دهد دست خودش نیست/ شاید نیاز باشد ۶ ماه استراحت کند

*دلم بیشتر برای این مربی می‌سوزد. او در پیکان شهر و در بازی با تیم پیکان بی دلیل با من هم گلاویز شد اما در رختکن دلم برایش سوخت. ساکت الهامی بعد از این رفتارهای غیر عادی و ارادی خودش هم خیلی زود پشیمان می‌شود و از طرف مقابل عذرخواهی می‌کند کما اینکه در اردوی ترکیه هم به اتاق حمید مطهری سرمربی با اخلاق نساجی رفته و معذرت خواهی کرده است اما بار دیگر تکرار می‌کنم او باید خودش را درمان کند.

*الهامی چند بار گفته است با روانشناس مشورت می کند و دوست ندارد این کارها را انجام دهد ولی در اختیار خودش نیست. شاید یک روانپزشک خوب بتواند به او کمک کند چون با ادامه این روند آسیب جدی به خودش و دیگران می‌زند. اتفاقی که در اردوی ترکیه و یک کشور خارجی رخ داد اصلا زیبنده فوتبال و ورزش ما نبود. شنیدم خود ساکت هم خیلی زود پشیمان شده و از همه عذرخواهی کرده است. اتفاقی که پس از حکم محرومیت ۶ ماهه اش در تراکتور یا فینال جام حذفی فصل گذشته در نساجی افتاد.

*هرکسی مصاحبه ساکت الهامی در تلویزیون را دیده باشد، تایید می‌کند که او نیاز به کمک دارد. به نظرم خانواده یا دوستان نزدیک ساکت الهامی خیلی می توانند در این زمینه به او کمک کنند. شاید لازم باشد او ۶ ماه یا یک سال استراحت کرده و زیر نظر یک روانپزشک حاذق خودش را مداوا کند. 

*این رفتارها به دفعات در دو، سه سال اخیر که او به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند، تکرار شده است. با این وجود خواهش  من از ساکت الهامی و نزدیکانش این است که به پیشنهادم فکر کرده و به درمان جدی‌اش فکر کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ماهان DE ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    والا این آدم مریض و بیماری که من میبینم صدتا روانشناس هم نمیتونن معالجه اش کنن . فقط باید برای همیشه از فوتبال محرومش کنن چون به غیر از جنجال و درگیری خاصیت دیگه ای واسه این فوتبال نداره
  • ناشناس IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    باید دوسال محروم بشه تا حواسش رو جمع کنه
  • آرتین IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    واقعا درست کفت،از خشم و عصبانیت ناگهان شروع به گریه کردن میکنه،واقعا احتیاج به معالجه داره
  • ناشناس FR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    متاسفانه یک عده وقتی موفقیت یک مربی مثل ساکت الهامیو میبینن سعی میکنن هرجوری هست به این مربی ضربه بزنن،الانم آقای باو هم از روی حسادت همچین حرفهای زشتیو میزنه،در حال حاضر ساکت بهترین مربی ایرانی محسوب میشه که چون از صفر شروع کرده کل جامعه فوتبالی ضدش شدن،لعنت بر مافیای فوتبال ایران
  • من IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    دوستمون بالا درست فرمودن الهامی خیلی مربی خوبیه بصورت گمنام مربیگری کردو نتایج خوبی گرفت کسی که میاد در تریبون عمومی این حرف رو میزنه خودش نیاز یه روانشناس داره بخاطر جائیکه مخاطب عمومیه به کسی حتی نمیگن کسالت داره چه برسه که نیاز دکتر داشته باشه هرکسی خودش یا خانواده اش میتونن حرف بزنم خود این شخص نیاز به درمان داره که نمی دونه هر حرفی رو کجا باید زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی