نواک جوکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نواک جوکوویچ، تنیسور شماره یک جهان پیامی برای هوادارانش فرستاد.

نواک جوکوویچ تنیسور برجسته صربستانی و فرد شماره یک پیشین رنکینگ جهانی پیام بزرگی برای هوادارانش ارسال کرد. او به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا شانسی برای شرکت در مسابقات سری آمریکا ندارد و شرکتش در تنیس آزاد این کشور نیز در هاله‌ای از ابهام است.

نواک جوکوویچ در پیامش گفت: «فقط می‌خواستم لحظه‌ای وقت بگذارم و بگویم تا چه اندازه از دریافت پیام‌های محبت‌آمیز و حمایتی شما از سراسر جهان در این روزها از صمیم قلبم سپاس‌گذارم. طوری تمرین می‌کنم که انگار اجازه بازی در آمریکا را دارم. وقتی می‌بینم مردم با عشق و علاقه نسبت به حرفه من نگاه می‌کنند و می‌خواهند به رقابت ادامه دهم احساس خاصی دارم. در این شرایط فقط می‌خواهم از شما قدردانی کنم.»

نواک جوکوویچ در گرنداسلم ویمبلدون ۲۰۲۲ به عنوان قهرمانی دست یافت. این هفتمین قهرمانی‌اش و چهارمین قهرمانی متوالی در تاریخ این مسابقات بود. همچنین حضور نواک جوکوویچ در تنیس آزاد آمریکا ۲۰۲۲ به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا روشن نیست. البته طوماری با بیش از ۱۰ هزار امضا در راستای حمایت از حضور نواک جووکویچ در این مسابقات منتشر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    کسانی که واکسن زدید ...... آماده باشین که از پاییز امسال مرگ و میر ها بخاطر عوارض واکسم ها شروع میشه... اونروزه که به خودتون لعنت میفرستین واسه چشم و گوش بسته بودن... همین الان مجوز مدرنا و جیسون اند جیسون لغو شده و ازشون بابت شرکت در نسل کشی شکایت کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی