یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
۴ |
۴
عامل اصلی خنثی سازی بمب استقلال مشخص شد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران یکی از مشتریان بازیکن سابق تیم سپاهان اصفهان بود.

استقلال در نقل و انتقالات تابستانی همچنان فعالیت دارد و تلاش می‌کند تا در یکی از مهمترین پست‌هایی که به بازیکن نیاز دارد، نیروی جدید جذب کند.

خبردار شدن از جدایی امیرحسین حسین زاده به مقصد شارلروا بلژیک موجب شد تا جستجو برای جذب بازیکن در پست وینگر چپ آغاز شود. جستجویی که به شناسایی هدف قابل توجهی هم منجر شد اما نتیجه نداد.

محمد محبی، بازیکن تیم سانتاکلارا پرتغال به عنوان گزینه نهایی برای تقویت در پست وینگر چپ در نظر گرفته شد. به دلیل تحت قرارداد بودن او با این باشگاه، مذاکرات آبی پوشان برای جلب رضایت نامه ادامه یافت.

گفتگوها برای انتقال محبی به تهران درحالی آغاز شد و ادامه یافت که خانواده این بازیکن جزو سرسخت‌ترین موانع برای نهایی شدن توافق حضور داشتند؛ مانعی که موفق به منصرف کردن این بازیکن برای بازگشت به ایران شدند.

طبق نظر خانواده این بازیکن ۲۳ ساله، حضور در لیگ پرتغال پس از ترانسفرشدن از لیگ برتر ایران برای او یک پیشرفت بزرگ به حساب می‌آید و او نباید این فرصت ایجاد شده را از دست داده و بازگشت به ایران را انتخاب کند.

پافشاری روی این درخواست سبب شد تا علیرغم علاقه بازیکن و تلاش باشگاه برای دریافت رضایت‌نامه، انتقال محبی به استقلال نهایی نشود و تکلیف این پروژه تا به اینجا نیمه تمام باقی بمانند. باشگاه استقلال در صورتی برای جذب محبی مجددا اقدام خواهد کرد که تصمیم نهایی او برتن کردن پیراهن این تیم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    نصف پولی که میخواهند به او بدهند به حسین زاده میدادند تا او را نگهدارند و این همه وقت هم معطل یک بازیکن نمیشدیم و شاکله تیم هم حفظ میشد . محبی با اینکه بازیکن خوبی هست ولی بازیکنی نیست که بخواهد تفاوت خیلی زیادی رقم بزند
  • سعید IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    نه حسین زاده خوبه نه محبی یکی مثل دانشگر رو بیارن حله یکی هم مثل کریمی البته با سرعت بالا
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    بازیکنی که در استقلال بازی میکنه اول باید عشق به این پیراهن داشته باشه حساب بازیکن خارجی چیز دیگریست اما بهترین و تاپ ترین بازیکن ایرانی اگه استقلالی نباشه وبخواد هزار ادا و اصول دربیاره مفت گرونه قانون نانوشته فوتبال میگه وقتی تیمی بازیکن فوق ستاره یا تاپ نداشته باشه اما مربی حرفه ای و ناب داشته باشه همه بازیکنان اون تیم تبدیل به ستاره میشن و به معنای واقعی برای موفقیت تیم جانفدا میشن در همین استقلال فصل پیش واقعا همینطوری بود محبی کیه این تیم بزرگانی مثل نامجو مطلق و شاهرخ و ......داشته که اینا به بند کفش اون بازیکنان هم نمیرسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی