خبر بد برای میرشاد ماجدی؛ او با این وضعیت نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون شنا بنیامین شکوه فر، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش در خصوص حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در انتخابات این فدراسیون اظهار نظر کرد.

 او در پاسخ به این سوال که آیا میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال می تواند یکی از نامزدهای حضور در انتخابات ریاست باشد و آیا با این کار عدالت در انتخابات زیر سوال نمی رود؟ گفت: در تمامی فدراسیون‌ها شرایط به گونه‌ای است که سرپرست فدراسیون نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند و فقط این وضعیت را در فدراسیون فوتبال می‌بینیم و این سوال مطرح است که آیا سرپرست فدراسیون می‌تواند در بخش ریاست  فدراسیون شرکت کند یا خیر. بنابراین طبق اساس‌نامه فدراسیون باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد. اگر اساس‌نامه این اجازه را نمی‌دهد که سرپرست فعلی تا زمان برگزاری انتخابات در سمتش باقی بماند، حتما این اتفاق باید طبق نظر مجمع و هیات رییسه رخ دهد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان به صحبت های خود اضافه کرد: موضوعی که برای ما اهمیت دارد اجرای قانون و عدالت به صورت توامان است و نمی‌توان یکی را بر دیگری ترجیح داد. باید شرایط مساوی و برابر طبق نص صریح قانون و اساس‌نامه فدراسیون فوتبال برای نامزدهای انتخابات فراهم شود.

در حال حاضر میرشاد ماجدی یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بشمار می رود و در صحبت هایی که پیش تر اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال و هم چنین کامرانی فر دبیر کل داشت اعلام کردند که میرشاد ماجدی می تواند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند. از سویی برخی هم گفته اند او در صورت تایید از سوی کمیته بدوی باید از سمت خود استعفاء کند تا بتواند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حاضر شود و باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی چه اتفاقی در این خصوص رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی