نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حرف جالب نیکبخت واحدی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیمهای پرسپولیس و استقلال حرف جالبی در مورد نقل و انتقالات این دوتیم زد.

علیرضا نیکبخت واحدی که سالها در این فوتبال ستاره بود و پیوستنش از استقلال به پرسپولیس کلی جنجال و هیاهو به پا کرد، در پاسخ به این سوال که نقل و انتقالات پرسپولیس را بهتر دیدید یا استقلال گفت: مگر استقلال هم نقل و انتقالات انجام داده که این سوال را می‌پرسید؟ به نظر من امسال در فصل نقل و انتقالات فقط پرسپولیس یارگیری انجام داد و بقیه فقط تماشا کردند. پرسپولیس شروع خوبی داشت و ستاره‌های زیادی خرید. به نظر من اگر یک مهاجم گلزن هم بگیرند تیم بسیار کاملی می‌شوند.

نیکبخت در ادامه گفت: استقلال پارسال با شایستگی قهرمان شد اما به نظر من در نقل و انتقالات خوب کار نکردند و عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات به مراتب بهتر از استقلال وسایر مدعیان بود. استقلالی‌ها باید قدر زمان باقی مانده را بدانند و چند مهره خوب به جای دانشگر، وریا، حسین زاده و... بخرند تا با قدرت وارد لیگ جدید شوند. از نظر من که پرسپولیس قهرمان نقل و انتقالات بود اما باید دید با شروع لیگ چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    راست میگه به خدا
  • آرش IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    تمام خریدهای استقلال مثل هندوانه دربسته است.
  • آذرفام IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    استقلال تیمش دست نخورده .خیلی با نیکبخت موافق نیستم.
  • داود IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    استقلال ستاره نداره درست برعکس پرسپولیس.
  • شادمهر IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    پارسال مجیدی تیم رو جمع کرد ولی باید ببینیم ساپینتو میتونه یا نه؟
  • حمید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    خیلی از خریدهای پرسپولیس هم خوب نیست آقای نیکبخت!بالاخره شما آبی هستی یا قرمز.
  • امین پور IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    پرسپولیس مهاجم نداره اما استقلال 7 تا مهاجم داره
  • امیر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    حرف نیکبخت صد درصد درسته
  • احسان IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    گاهی فقط قراره چرند به هم ببافیم! پرسپولیس خرید داشت؟ خب به کجا رسید؟ بیرانوند رو خرید؟ خب استقلال حسینی و رضایی رو از قبل داشت! گولسیانی و پورعلی رو خرید؟ استقلال سیلوا ، چشمی ، غلامی رو از قبل داشت ، مرادمند برگشت و حسینی رو هم خرید! دانیال اسماعیلی رو خرید ، استقلال حردانی رو داشت! سروش و صادقی رو خرید؟ ولی هنوز هم کامل نشده! رفاع چپ خوب نداره ، فوروارد هم نداره! فقط کافیه به لیست استقلال نگاه کنی! هر پست حداقل دوتا بازیکن آس داره! استقلال فقط فوروارد کم داشت که خرید! بعضی افراد از روی حسادت فقط قراره انتقاد کنن! اونوقت میشه که یحیی میگه اوضاع خرابه ، اینها میگن عالی کار کرده! خریدهای سدای سالمندان میشه خرید ولی بازیکن های با کیفیت جوان به چشمش نمیاد! از نظر امثال نیکبخت ، قطعاً تمیروف بهتره از رضای شهباززاده! به مصاحبه های قبلی نگاه کنید! اولش حتی از اینکه تیم حفظ نشده می نالیدن! درحالیکه تنها تیمی که کمترین خروجی داشت استقلال بود! فقط دو بازیکن رو نتونست نگه داره! فقط دوتا! اگه پرسپولیس اینکارو کرده بود ، کلی ازش تعریف می کردن ولی مال آجرلو گویا خار داره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی