نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرمربی سابق استقلال برای این بازیکن ایرانی جای خالی گذاشته است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استراماچونی با پایان فصل خیلی زود سعید عزت الهی را از لیست تیمش کنار گذاشت اما در تیمش یک جای خالی برای یک بازیکن ایرانی نگه داشته است و او کسی نیست جز مهدی قایدی.

باشگاه الغرافه پیش تر هم خواهان در اختیار گرفتن مهدی قایدی بود اما باشگاه شباب الاهلی اعلام کرده بود به وجود این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند است با توجه به اینکه شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی امارات را از دست داده است؛ هر چند مهدی قایدی در لیگ قهرمانان آسیا هم خیلی از سوی مهدی علی به بازی گرفته نشد و در نهایت برای فصل جاری در لیست خروجی تیم شباب الاهلی قرار گرفته است.  

شباب الاهلی با اتحاد کلباء برای صدور رضایتنامه مهدی قایدی به توافق نرسیده است و حالا دو باشگاه الوصل  و الغرافه مهدی قایدی را می خواهند.

استراماچونی در مورد جذب یاسمین ابراهیمی به جای سعید عزت الهی گفت: جذب یاسین براهیمی ستاره الجزایری بهترین خرید تابستانی ما بود. من او را از زمان مربیگری ام در اودینزه می شناسم. اما در آن زمان با قهرمانی الجزایر با درخشش براهیمی در نهایت این بازیکن راهی پورتو شد و ما نتوانستیم او را جذب کنیم. خوشحالم او را جذب کردیم. همچنین اسلام مدافع ازبک سال ها برای تیم ملی کشورش بازی می کند و تجربه بالایی دارد و می تواند در خط دفاع به ما کمک کند.

سرمربی سابق استقلال در پایان در خصوص خریدهای جدید الغرافه بدون اشاره به اسم مهدی قایدی گفت: هنوز لیست لژیونرهایمان تکمیل نشده و می خواهیم دو بازیکن خارجی جدید دیگر به خدمت بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی