نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدوی‌کیا حق دارد ناراحت باشد/ با این تعداد بازیکن اگر یک نفر مصدوم می‌شد همه چیز زیر سوال می‌رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان ملی‌پوش امیدهای کشورمان به شرایط تیم مهدوی‌کیا واکنش نشان داد.

سامان فلاح درمورد انصراف تیم ملی فوتبال امید از حضور در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: شرایط ما نسبتا خوب بود اما برخی باشگاه‌ها همکاری نکرده و بازیکنان خود را به تیم امید ندادند. در این اردو فقط ۱۵، ۱۶ بازیکن حضور داشتند و دو تیم کامل هم نیستیم که بخواهیم با هم درون تیمی بازی کنیم. اگر با این وضعیت که در کل هفت نفر در کادر بودند و پزشک، ماساژور و مدیر رسانه ای نداشتیم به این مسابقات اعزام می‌شدیم، شرایط بسیار سخت می شد.

وی افزود : قرار نبود در مسابقات پزشک داشته باشیم و اگر یک بازیکن مصدوم می‌شد، همه چیز زیر سوال می‌رفت.  کادرفنی صلاح دید به این مسابقات نرویم.

کاپیتان تیم ملی امید درباره آشفتگی شرایط این تیم، عنوان کرد: تیمی که هدف و برنامه‌ریزی‌اش رفتن به المپیک است نباید این شرایط را داشته باشد. باید وضعیت خیلی بهتر شود. باشگاه‌ها باید همکاری کرده و بازیکنان خود را به تیم ملی امید برسانند. برای رسیدن به المپیک پس از گذشت پنج دهه باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

فلاح اضافه کرد: اگر با این شرایط فعلی پیش برویم‌ کارمان خیلی سخت خواهد بود. قرار بود در بازی های کشورهای اسلامی یک روز در میان بازی کنیم اما ماساژور و پزشک نداشتیم.

وی درخصوص وضعیتی که برای بازیکنان تیم امید در زمان خروج از هتل رخ داد، گفت: ما منتظر بودیم تا پس از دریافت مدارک مان از هتل خارج شویم.

مدافع تیم ملی امید درباره نگرانی مهدوی کیا از شرایط تیمش، پاسخ داد: مهدوی کیا حق دارد زیرا خیلی تنها است و تمام فشارها نیز روی دوش او است. امیدوارم اوضاع سر و سامان بگیرد تا با المپیکی شدن یک شگفتی رقم بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی