نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تصمیم جدی بازیکن خبرساز پرسپولیس برای جدایی/ مقصد احتمالی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرزود مهاجم ازبکستانی پرسپولیس احتمالا به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس علی‌رغم گلزنی در بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس به یک‌باره با انتشار پیامی در فضای مجازی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. این اتفاق درحالی افتاد که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد داشته و یحیی هم از او خواسته بوده در تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشد.

البته او یک روز بعد از این کار پشیمان شد اما گفته می‌شود او واقعا قصد جدایی از پرسپولیس را دارد. ظاهرا او با این اقدام سعی داشته باشگاه هرچه زودتر تکلیفش را روشن کند. گفته می‌شود پای ایجنت جوانش هم در این اقدام وجود داشته است. اگر تمیروف از پرسپولیس جدا شود احتمال حضورش در یکی از دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • عبدالله IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    سعید صادقی از لحاظ تکنیکی هم بهتر است وهم جوانتر از رقیبان
  • سعید IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بنظرمن فوتبال بایددرایران جمع بشه وهزینه هاش خرج ساختن کارخانه وجذب بیکاران بشه
  • کیانا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    درسته زیاد گل نزده اما دوندست از نظر فنی هم توی پرسپولیس بمونه بهتره خداوکیلی یعنی از پرسپولیس بره ذوب آهن که اصلا معلوم نیست این فصل که بیاد حذف میشه یا نه ؟ از فرش به عرش
  • سلام IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    آفرین برو هم خودت راحت میشی هم هوادارا اینجوری دیگه با وجودت تو پرسپولیس سوهان روح هوادارا نمیشی و خدا هم ازت راضی میشه اگر بمانی مرتکب گناه کبیره میشی چون مردم آزاری گناه بزرگیه وجود تو همه را بدجوری آزار میده برو جانم برو عزیز جون سوهان روح برو بیشتر از این دق نده باشه فقط زودتر تمام
  • محمد علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بازیکن جنگنده خوبی است به نظرم سال گذشته کم پاس بهش می‌رسید در مجموع بازیکن خوبیه اگه بمونه خوبه
  • کوهمره_جروق IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    گل محمدی به حرف هوادار و پیش کسوت ها نباید باشه.هوادار و پیشکسوتان عقلشون تو چشمشون هست.هوادار و پیشکسوت حرف مفت زیاد میزنه.یادمه برانکو برای حرف هوادار و پیش کسوتان تره خورد نمیکرد،برای همین موفق بود.اگه به حرف هوادار آماتور باشه که تعدادشون هم کم نیست،پرسپولیس نابود میشه.شیری را یادتون که نرفته رو سیاهیش موند برای همین هوادار کوته فکر که فقط جلوی چشم هاشون میبینند.شرزود تمیروف بازیکن خوب و تاثیر گذاری هست و به مرور زمان کاملا جا میوفته این هم خود گل محمدی میدونه.یکی از دلایلی که گل محمدی موفق نمیشه این هست که عقلش میده دست یه عده هوادار و پیشکسوت بی عقل.
  • عدالت IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    من یک استقلالیم.. واقعیتشو بخواید درخدمت تیم هست کارهای بدون توپش عالیه ودوندست ودرست بکار گرفته نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی