نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش مثبت برانکو برای حضور در تیم ملی ایران/ مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در تازه‌ترین اظهاراتش و در پاسخ به علاقه‌اش برای حضور در تیم ملی ایران عنوان کرده است که مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارد.

برانکو ایوانکوویچ همچنان تنها مربی کروات است که در جام جهانی هدایت یک تیم ملی دیگر غیر از کرواسی را بر عهده داشته است. او سه بار در لیگ اروپا هدایت دینامو را بر عهده داشت، او پنج عنوان قهرمانی در سه کشور کرواسی، چین و ایران دارد.

برانکو در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پاسخ به احتمال حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفته است: من مربی تیم ملی عمان هستم. در بهمن ماه قراردادم را برای دو سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۴ آنجا تمدید کردم اما یک بند در قرارداد دارم که در صورت جدایی باید جریمه‌هایی به فدراسیون فوتبال عمان پرداخت کنم، بنابراین اگر پیشنهادی را بپذیرم، اگر جایی شرایط بهتری پیدا کنم، مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارم.

سرمربی کروات سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس ایران در ماه‌های گذشته و پس از اعلام نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره صلاحیت اسکوچیچ برای ادامه فعالیت در تیم ملی به عنوان یک گزینه در جانشینی اسکوچیچ مطرح شده بود اما پس از ابقای هموطنش در تیم ملی ایران، این موضوع نیز مسکوت ماند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    #نه به مربیان دلال کروات
    • شمسعلی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      #کیسه رو بد جور آتیش زدن دلالهای کروات
  • پدرام CA ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    تو مکه عمان رو قبول نکردی که بیاریش ج ج ؟ یکبار بهت فرصت داده شد 2006 نتونستی! حالا هم بچسب به عمان دور دیگه 8.5 سهمیه آسیا داره! انشاالله میای. فعلا چیزی برا ترجمه بهت دادن ترجمه نکن تا بعد! کاشکی به طارمی میگفتی که این موضوع ضعف تاکتیکی بازیکنهای ایرانی رو هم خودت هم کرانچار هم ایویچ هم کیروش (به زبون خیلی بدتر) قبلا گفته بودند! هر چند شاید هم گفتی!
  • میلاد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بهترین مربی برای تیم ملی همین برانکو هست. هم از نظر فنی مربی کاملی هست و هم شرایط فوتبال ما رو میدونه . کسیکه با ۱۳ بازیکن که ۳ تاش دروازبان بودن و ۴ تابازیکن امیدبه فینال اسیا رفت . اسد رو با ژاوی برد .
    • P IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      البته بعد چند دور باختن از این مسیر به الهلال و السد 3-1 و 4-0 و نتایجی دیگه یک دفعه السد رو یک صفر بردن و رفتن و خوردن به تیمای شرق آسیا نشون از توانمندی مربی نیست چون این روش باید چند دفعه اون طرف با تیمای شرق آسیا تکرار بشه بعد راه بردنشون دستش بیاد نه این سبک سبک مطمئنی برا تیم ملی نیست حالا برا پرسپولیس چون باشگاهیه در حد آسیا مهم نیست ولی تیم ملی نه چون بینالمللی و جهانی و بازیهاش 4 سال یکباره برانکو 2006 نتایج خودش رو گرفته دیگه مربی بزرکتر از برانکو برا تیم ملی لازمه
  • ب IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    این بازی خبر ورزشیه.خبر ورزشی با مربیان کروات مشکل داره و میخواد اونها رو خراب کنه.در صورتی که خود برانکو اعلام کرده که من با عمان قرارداد دارم و اینکه بخواهم جای اسکوچیچی که راحت تیمش را به مرحله بعد برده را بگیرم بسیار زشت و زننده است.ولی با تمام این حرفا خبر ورزشی سعی بر بازی رسانه ای علیه مربیان کروات داره.
  • حسین شاکری بوشهری IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    زوج برانکو--اسکوچیچ ایده آل است و آرامش و اعتمادبه تیم ملی آورده و آب سردی برآتش اختلافات می ریزد
  • SINA-RED IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    پس خجالتت چی میشه؟مگه خودت نگفتی خجالت میکشی از اینکه جای هموطنت بیای سرمربی ایران بشی... بابا جمع کن بساطت رو خواهشا...خدا مارو از دست این کروات ها نجات بده... نه تو نه اسکوچیچ... هنوز وقت برای تعغییر سرمربی هست ایشالا با روی کار اومدن فدراسیون البته اگه عاقل باشه
  • فرهنگ IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان. ضمنا، قوانین مالیاتی کشور خیلی سخت شد و دوران بزن و در رو تموم شد. نمیتونی برای بار سوم دلار ملت مظلوم رو هپل هپو کنی و مالیات هم ندی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی