نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اعتراف هالک پوشالی؛ من فیک هستم آنفالو کنید/ جایزه به خاطر شکست مفتضحانه!/ غریبی باز هم مبارزه خواهد کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است.

بعد از اینکه مشخص شد سجاد غریبی بیشتر از اینکه هالک ایرانی باشد، هالک فوتوشاپی است، نگاه ها به او تغییر کرد. دو شب پیش این پدیده عجیب مجازی اولین مبارزه خود را مقابل یک فایتر قزاق که 50 کیلو از او سبک تر بود برگزار کرد؛ نمایش مضحک هالک فوتوشاپی در این مبارزه، موجی از واکنش های منفی را به همراه داشت. 

فردی که خود را هالک ایرانی نامیده بود، حتی قدرت زدن یک مشت به حریف را نداشت و به شکل ترحم برانگیزی زیر یک دقیقه از زیر مشت های پی در پی حریف فرار کرد! یک روز بعد از این مبارزه، غریبی به همراه مربی خود یک لایو نیم ساعته برگزار کرد؛ این بار اما نه خبری از کری و رجز خوانی بود و نه فیگورهای اساطیریِ فیک را شاهد بودیم؛ در این لایو اعتراف شد که هالک ایرانی یک کاراکتر فیک بوده و هیچ برنامه ای جز شوهای مضحک اینستاگرامی برای موفقیت نداشته است!

مقصر چه کسی بود؟!

لایو غریبی همراه با مربی او در شرایطی شروع شد که کامنت های آن بسته شده بود! مربی هالک فوتوشاپی خود را شناسنامه ساواته معرفی کرده و ماجرا را این گونه شروع کرد: “مدیربرنامه های سجاد یک فرد غیر ورزشی بود و قراردادی را منعقد کرد که در تاریخ یاد شده یک مبارزه انجام شود. من کاملا با آن مخالف بودم ولی قرارداد ثبت شده بود. حریف او در سطح خودش بود و پهلوانی تمرین کرده بود (کشیدن کشتی و هواپیما و...). او به سجاد گیر داده بود که حتما باید مبارزه کنیم و تو می ترسی. بستر هم فراهم بود که مسابقه به صورت آنلاین پخش شود. من بازهم مخالف بودم ولی اگر شرکت نمی کرد، جریمه می شد. به این ترتیب بود که قبول کردم مسابقه بدهد. تمرینات صبح و بعد از ظهر داشتیم و تلاش کردم که سجاد را کمک کنم ولی زمان کمی داشتیم.”

مربی غریبی مدعی شد که فقط با او در این زمینه کار کرده که حداقل دل و جرات رفتن به رینگ، داوم آوردن و زدن حداقل چند مشت را داشته باشد؛ البته از بین این سه مورد فقط، مورد اول به تحقق پیوست! سجاد وارد رینگ شد، نه مشتی زد و نه حتی به قول خیلی از کابران توئیتر، فحشی توانست بدهد و به طرز مضحکی شکست را قبول کرد!

اعتراف هالک پوشالی/ من فیک هستم؛ آنفالو کنید!/ جایزه به خاطر شکست مفتضحانه!/ غریبی بازهم مبارزه خواهد کرد

او فیک است، آنفالوش کنید!

جالب ترین بخش لایو اما جایی بود که مربی هالک ایرانی، رسما او را فیک نامید و خود سجاد غریبی هم که کنار او نشسته بود، ادعایش را تایید کرد! جمله هایی که مربی غریبی به زبان آورد به خوبی نشان می دهد که فضای مجازی تا چه اندازه می تواند یک آدم معمولی را به چهره شناخته شده ای تبدیل کند که هیچ شباهتی به آن چه می گوید ندارد:

"این آقا اصلا هیچ عنوانی ندارد. برای چه او را فالو می کنید. وقت ارزشمندترین چیز یک انسان است. به کار خودت برس. چرا این آقا که عنوانی ندارد را فالو می کنی؟ خیلی ها هستند که تلاش می کنند ولی چرا پیگیر یک آدم فیک هستید! حالا که پیدایش کردید و او را تبدیل به واقع کردید، چرا انقدر اذیت می کنید؟! قهرمانان بزرگی در پیج من هستند که می توانید فالو کنید. سجاد چند بار خواست که عذرخواهی دوباره کند ولی من گفتم یک بار کردی و بس است." نکته جالب اینکه غریبی در طول بیان این جملات، با سر آنها را تایید می کرد!

جایزه به خاطر شکست مفتضحانه!

او بازهم مبارزه خواهد کرد...

غریبی که در طول لایو سعی می کرد خود را ناراحت و مغموم نشان دهد در پایان لایو گفت: "از مردم ایران عذرخواهی می کنم. مشاوره های اشتباهی به من دادند." او که به خاطر همین مبارزه نیز به گفته مربی اش جایزه دریافت کرده قرار است همچنان به کار خود ادامه دهد! مربی او در این خصوص اعلام کرد: "سجاد دیگر مسابقه ای نمی دهد تا اینکه آماده شود. لطفا سجاد را آنفالو کنید و قهرمانانی را که مدال کسب کرده اند را فالو کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف دال IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    سلام؛ الآن‌م به قول قدیمی‌ها نه خانی اومده و نه خانی رفته؛ تو اون‌موقع ناشناخته و (یحتمل) بی‌پولِ واقعی بودی و الآنه به‌لطف هنرت در فتوشاپ یه شناخته‌شده‌ی (بازم یحتمل) پول‌دارِ به‌قول خودت و مربی‌ات، فیک؛ یا دستکم پول‌دار هم نباشی، از چند سال قبلت خیلی پول‌دارتری. همین الآنش‌م که زیر بار این تحقیر رفتی مشخصه "بدنامی + پول" رو ترجیح میدی به "شهرت و خوش‌نامیِ بدونِ پول". اگرچه امروز از در دیگه‌ای (مظلوم‌نمائی) وارد شدی ولیکن حقیقتاً من چندان به قوه تعقل و تشخیصت باور ندارم؛ لااقل از نظر عقلی (عقل کلی) به یه فرد عاقلِ بالغ نمی‌خوری، به‌استثناء عقل جزئی و خاصه عقل و شم اقتصادی‌ات که به‌قول مرحوم آقای کاووسی(!) دوگوله‌ت خوب کار می‌کنه! ما عوام هم به خودمون دروغ نگیم؛ با وضعیت این روزهای مملکت و بخصوص سختیِ معیشت و خالی بودن دست‌ها، با پدید اومدن همچین بستر و امکانی خیلی از ما ایرونی‌ها همین راه رو میریم که لعنت خدا و خلقش بر باعث و بانی‌اش.
  • هالک سوخاری IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بازیکن و مربی مثل پَت و مَت اما میلیاردر خخخخخخخخخخخخخخخخخ حالا خدا کنه پولی که در آوردن خرج ................. نشه
  • عباس IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    عزیزانی که این کامنت رو میخونید! مشکل از این یارو نیست، مشکل از ماست! چرا برای یه نفر که اصلا در حد یه محله هم نیست، توجه کشوری نشون میدین؟! متاسفانه این حرف مردم عزیز ما (که این شخص آبروی مملکت را برده) از سر جهل محض هست، آقا وقتی به امثال این پفک نمکی توجه نکنید؛ آبروی هیچ کس و هیچ کجا نمی رود! مگر آبروی یک مملکت این‌قدر کشکی است که با نمایش و شوی یک آدم نادان به باد برود؟! خیلی خودمان را دست کم گرفته ایم!
  • سجاد IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    حالا همه چیز شده این پفک جقی بابا ولش کنین عنو .این همه بدبختی داریم گرونی داریم بیکاری داریم اون وقت میان میگین دیوس این کارو کرد پفیوز اونکارو کرد هم شماهاید که بهش این‌همه بها میدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی