نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
۱ |
۵
جذب ستاره جدید چقدر برای استقلال هزینه دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال هنوز از جذب محمد محبی ناامید نشده و ساپینتو هم به شدت دنبال خرید این بازیکن تیم سانتاکلارای پرتغال است.

ریکاردو ساپینتو با توجه روشی که انتخاب کرده به شدت دنبال جذب محمد محبی است و گویا باشگاه سانتاکلارای پرتغال هم مشکلی با انتقال این بازیکن به صورت قرضی به استقلال ندارد. با توجه به قرضی بودن این انتقال، جذب محبی برای استقلال مقرون به صرفه است و در واقع هزینه انتقال او بیشتر از سایر خریدهای استقلال نمی‌شود. همین کار را پرسپولیس دو سال قبل با شهریار مغانلو کرد با این تفاوت که مغانلو نیم فصل برای قرمزها بازی کرد و البته خوب و مفید هم بود.

ساپینتو به احتمال فراوان از محمد محبی در نقش وینگر چپ استفاده می‌کند چرا که در سمت راست یامگا را دارد. مذاکرات جدید هم با ایجنت محبی انجام شده و احتمالا طی روزهای آینده تکلیف این بازیکن با باشگاه استقلال مشخص می‌شود. فعلا که ساپینتو و استقلالی‌ها خیلی به جذب محبی امیدوارند و حتی می‌خواهند در هفته‌های اول لیگ برتر از وجود این بازیکن استفاده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    هی میگن استقلال 5تا مهاجم داره، ولی یبار نمیگن هیچکدومشون ی گلزن حرفه ای نیس،فصل گذشته کل مهاجم ها روهم اندازه یامگا گل نزدن، عجیبه ک باز همونا رو تقریبا گذاشت،مثلا رمضانی رو چراباید دوباره باش قرارداد ببندن وقتی حتی نمیتونه پا ب توپ شه،فقط چون یکی دوبار شانسی توپ افتاد جلو پاش اونم با دروازه خالی انداخت تو گل ک دلیل نمیشه مهاجم خوبیه،مهاجم خوب باید سرعتی باشه، تکنیکی باشه سر زن باشه و تموم کننده، خدایی رمضانی هیچکدوم ازینا رو نداره،گیتاریستمون هم ک جو گیر شد کلا بازیش افت کرد، فصل قبل انگار جای فوتبال گیتار تمرین میکرد،بابا تیم لنگ کل ستاره ها رو گرفته چطور میخوایم با این بازیکنا باهاشوون بازی کنیم،ی حسین زاده هم داشتیم ک رفت،تنها بازیکن خوبمون همون یامگا هس،ک اونم گلمحمدی محیل مثل همیشه دس گذاشت روش ک روبرو تیمش بد بازی کنه، ب امید اینکه سال بعد جذبش کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی