۷
عکس| تصمیم امیر عابدزاده در خصوص نقل و انتقالات/ رویای بزرگ بچه عقاب ادامه دارد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر عابدزاده سنگربان ملی‌پوش کشورمان به همکاری خود با باشگاه پونفرادینا ادامه خواهد داد.

امیر عابدزاده که در تابستان ۲۰۲۱ از ماریتیمو پرتغال راهی پونفرادینا اسپانیا شد و یک فصل نسبتا خوب در این تیم پشت سر گذاشت، همچنان در تمرینات این تیم حضور دارد و مشغول آماده‌سازی بدنی و فنی خود برای شروع فصل جدید لالیگا ۲ اسپانیا است.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که فصل گذشته ۳۵ بار در لالیگا ۲ اسپانیا به میدان رفت و ۱۰ کلین‌شیت داشت، گفته می‌شد احتمال دارد راهی باشگاه دیگری شود و حتی فصل آینده در لالیگا ۱ به میدان برود، اما همچنان در تمرینات همین تیم دیده می‌شود.

عابدزاده که تصمیم گرفت در دو سال منتهی به جام جهانی شرایط بهتری را با جدایی از لیگ برتر پرتغال و حضور در فوتبال اسپانیا تجربه کند، امیدوار است در ماه‌های پیش رو شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و عملکردش موجب شود دوباره به دروازه تیم ملی برگردد و از سوی دیگر مهره موثری در عرصه باشگاهی باشد.

به این ترتیب به نظر می رسد عابدزاده همچنان باید به دنبال رویای حضورش در لالیگای یک باشد.

پونفرادینا ۱۳ روز دیگر در نخستین مسابقه فصل جدید لالیگا ۲ اسپانیا مهمان کارتاگنا خواهد بود که امیر عابدزاده با توجه به حضور در دو بازی تدارکاتی پیش‌فصل، احتمالا همچنان گلر اول تیمش در این دیدار رسمی باشد.

عکس | تصمیم امیر عابدزاده درخصوص نقل و انتقالات / رویای بزرگ بچه عقاب ادامه دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • تاج کبیر IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    بچه عقاب😂😂😂.کلاغ هم نیستی چه برسه به بچه عقاب.تا اینجاش هم اومدی با پارتی پدرت بوده.دروازه بان فقط سید حسین حسینی.تازه اون بیرانوند مانکن هم از این خیلی بهتره.دروازه اول تیم ملی باید حسینی باشه.نفر دوم و ذخیره حسینی هم بیرانوند باشه.
  • شهروز IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    عقاب ، بچه عقاب ، ژنرال ، سلطان ... به نظرم دیگه خز شدن این عناوین . مگه امیر عابدزاده ۱۷ سالشه ؟ الان باید در اوج فوتبالش باشه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی