نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آخرین وضعیت مذاکرات استقلال با بازیکن سابق تیم ملی/ محبی بالاخره آبی‌پوش می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که به نظر می‌رسد، ریکاردو ساپینتو بالاخره بازیکن مورد علاقه‌اش را در تمرینات استقلال خواهد دید.

بحث استقلالی شدن محمد محبی وینگر ایرانی باشگاه سانتاکلارا از مدتها قبل مطرح بود و گفته می‌شد که بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران را باید قطعی دانست منتهی در شرایطی که هواداران استقلال منتظر حضور بازیکن سابق تیم ملی در تیمشان بودند، ناگهان خبر رسید که ماریو سیلوا سرمربی سانتاکلارا اجازه جدایی بازیکن ایرانی تیمش را نمی‌دهد و روی او به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیمش برای فصل جدید حساب ویژه‌ای باز کرده است.

در شرایطی که اخباری درباره تمایل ساپینتو به جذب وینگر خارجی مطرح شده بود، از چند روز قبل خبرهایی به گوش رسید مبنی بر آنکه استقلالی‌ها هنوز از جذب محبی ناامید نشده‌اند و مذاکرات این باشگاه با مدیران سانتاکلارا ادامه دارد.

از امروز صبح اخباری درباره موافقت باشگاه پرتغالی با جدایی وینگر ایرانی‌اش در برخی رسانه‌ها منتشر شده و به نظر می‌رسد محبی به زودی به ایران برخواهد گشت و با لباس استقلال عکس یادگاری خواهد گرفت.

اتفاقی که اگر رخ دهد، خیال ساپینتو بابت جانشین امیرحسین حسین‌زاده راحت خواهد شد و او یک بازیکن باکیفیت و البته باانگیزه را در تمرینات تیمش خواهد دید.

به احتمال زیاد، محبی با قراردادی قرضی و یکساله به استقلال محلق خواهد شد تا در فصلی که جام جهانی در میانه آن قرار دارد، بتواند شانس بازگشتش به تیم ملی را افزایش دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مهدی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    به نظرم نمی آیدمگردیوانه شده بیایددرتیم کیسه 😂😂😂
    • دانیال IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      خیر او دیوانه نشده است می آید 🤣
  • امیر IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اره حق داری حتمابدردلنگ میخوره بیاداش مالی زیراب زنی ادم فروشی یادبگیره مثل ترابی نه اینجامکتب ناصرخان کبیرجای مردانی مردم دار ریشه دارباشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی