نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کاپیتان پرسپولیس نیمکت‌نشین خرید جدید می‌شود؟/ گزینه ثابت یحیی برای خط میانی سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمال کامیابی‌نیا هرچند گاهی آنقدر نقش خود غرق می‌شد که فراموش می‌کرد گتوزو وظایف بیشتری از خطاهای مکرر روی بازیکنان حریف داشته است!

اولین بار وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال لقب «گتوزو» را به کمال کامیابی نیا داد. بازی محکم، درگیرانه، جنگندگی و تکل‌های محکم کامیابی نیا به رغم جثه کوچکش باعث شد غفوری این لقب را به او بدهد. جنارو گتوزو هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان از معدود بازیکنان در جهان بود که بازی درگیرانه او زبانزد خاص عام بود.

این نقش را در ۶ سال گذشته در پرسپولیس کمال کامیابی نیا بازی کرده و در سال‌های آغازین حضورش اغلب مواقع به خوبی از عهده این کار برمی‌آمد. هرچند گاهی آنقدر نقش خود غرق می‌شد که فراموش می‌کرد گتوزو وظایف بیشتری از خطاهای مکرر روی بازیکنان حریف داشته است!

کمال در گذشته در فاز تهاجمی و تدافعی یک وزنه برای پرسپولیس محسوب می‌شد و اما امروز کمی از آن هافبک جنگنده و سرحال قبل فاصله گرفته است. این در حالی است که سینا اسدبیگی خرید جدید پرسپولیس در دیدار دوستانه اخیر این تیم برابر تیم امید ایران نمایش خوبی ارائه داد. او که تنها چند جلسه با تیم جدیدش تمرین کرده بود، در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت. نمایش درخشان این بازیکن باعث شد تا کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هم به تمجید او بپردازند و او را تشویق کنند.

سینا اسدبیگی در حالی در انتقالی جنجالی راهی پرسپولیس شد که سابقه حضور در تیمهای پایه این پرسپولیس را دارد و چند فصل در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی کرد. او بعدها راهی پیکان و سپس ذوب آهن شد و حالا این فرصت را پیدا کرده که دوباره در پرسپولیس توپ بزند و با توجه به سن و سالش می‌تواند جایگاه خوبی در کنار میلاد سرلک در این تیم برای خود دست و پا کند.

میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش پرسپولیس، جایگاه ثابتی در این تیم دارد و نبض بازی سرخپوشان در دست اوست و سایرین باید برای قرار گرفتن در کنار او تلاش کنند. البته باید یادآوری کرد در دو فصل اخیر کمال کامیابی نیا با بدشانسی نیز مواجه شده و فصل بدنسازی را با مصدومیت آغاز یا اینکه نتوانسته کامل درآن حضور پیدا کند.

کامیابی نیا نقشی فراموش نشدنی در ۵ سال قهرمانی پی درپی پرسپولیس در لیگ برتر داشت و حالا به عنوان یکی از کاپیتان‌های این تیم باید عصای دست یحیی گل محمدی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی