نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رونالدو نیمکت‌نشین می‌شود!/ عواقب غیبت طولانی‌مدت در پیش‌فصل و شرکت نکردن در جلسه فنی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آینده کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما او در منچستریونایتد شرایطی تحقیرآمیز را با نیمکت‌نشینی تجربه خواهد کرد.

ستاره ۳۷ ساله پرتغالی منچستریونایتد به دلایل خانوادگی تور بانکوک و استرالیا را از دست داد و از آن زمان تنها ۴۵ دقیقه در تساوی یکشنبه مقابل رایو وایکانو بازی کرده است. اما این برای اریک تن‌هاخ کافی نیست تا او را در ترکیب اصلی تیم در بازی هفته اول لیگ مقابل برایتون قرار دهد.

تن‌هاخ می‌خواهد با جیدن سانچو، آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد که در تور پیش‌فصل به خوبی در خدمت او بوده‌اند، سه نفر خط حمله تیم را بچیند. به این معنی که رونالدو نیمکت‌نشین است. این شرایط نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت، زیرا وقتی رالف رانگنیک او را در ماه مارس در دربی خارج از خانه مقابل منچسترسیتی نیمکت‌نشین کرده بود، رونالدو به شدت عصبانی شده بود. رانگنیک به رونالدو گفت که او در این بازی، که یونایتد با نتیجه ۴-۱ شکست خورد، یک تعویض تاثیرگذار خواهد بود. اما رونالدوی عصبانی مصدومیت را بهانه کرد و به پرتغال رفت.

بازیکن سابق رئال‌مادرید روز یکشنبه در بازی مقابل رایو وایکانو کمی با تن‌هاخ کج‌خلقی کرد و تنها بازیکنی بود که در بین دو نیمه تعویض شد و حدود ۱۰ دقیقه قبل از پایان بازی اولدترافورد را به همراه هم‌تیمی‌اش دیوگو دالو که در ترکیب نبود، ترک کرد و در جلسه توضیح تن‌هاخ پس از بازی در رختکن، شرکت نکرد.

رونالدو تنها ۱۲ ماه پس از بازگشت از یوونتوس، می‌خواهد از این تیم خارج شود. یونایتد اما از فروش یا حتی اعلام قیمت برای این بازیکن خودداری می‌کند. ژرژ مندس، ایجنت درمانده او به باشگاه گفته که کافیست بگویند برای رونالدو چقدر پول می‌خواهند تا به باشگاهی که منتظر جوابشان است پاسخ مثبت بدهند.

یونایتد همچنان بر موضع خود پافشاری می‌کند و معلوم نیست چه بر سر رونالدو خواهد آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی