نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فداکاری خبرساز ستاره جوان فوتبال/ اهدای ۷۰ درصد کبد برای نجات جان مادر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت پریچ کومشیچ در ماه مارس با تصمیم مشکلی مواجه شد اما کاملا مطمئن بود که چه برنامه‌ای دارد: ماموریتم مشخص بود: می‌خواستم مادرم درمان شود. برایم بقیه چیزها مهم نبودند یا بهتر بگویم که کاملا بی اهمیت بودند.

این بازیکن جوان زیر تیغ جراحی رفت و ۷۰ درصد کبدش را در اختیار پزشکان قرار داد تا آن را به مادرش لیلیانا پیوند بزنند. این بازیکن می‌گوید که مادرش ۱۳ سال بیمار بوده است و تا کنون بدنش سه بار پیوند کبد اهداکننده را پس زده است. قبلا برادرش و همسرش اهداکنندگان بودند  و در نهایت خودش پذیرفت که کبدش در اختیار مادرش قرار بدهد. روبرت خیلی راحت پذیرفت که قید فوتبال را بزند و به استانبول سفر کرد تا به مادرش کمک کند.

حالا و پس از چند ماه، لیلیانا همچنان به درمان ادامه می‌دهد و روبرت در شرایط خوبی برای بازگشت به فوتبال است. وی می‌گوید: کبدم دو ماه پس از عمل دوباره خودش را ریکاوری کرد. ترجیح می‌دهم که از من قهرمان ساخته نشود، کاری را انجام دادم که هر آدمی‌که در یک خانواده خوب بزرگ شده باشد، آن را انجام می‌دهد. مادرم به من زندگی داد و من هم به افزایش عمرش کمک کردم.

مهاجم بوسنیایی در تیم سیبالیا در لیگ دسته دو کرواسی بازی می‌کند. وی البته تجربه حضور در اکادمی‌آلاوز در سال ۲۰۱۸ را هم دارد. او حالا کاملا درمان شده و آماده بازگشت به فوتبال است. وی افزود: حس خیلی خوبی دارم. انگیزه بالایی دارم. روحیه ام بالاتر از همیشه است. اتفاقاتی که رخ داد، به من روحیه داد و آماده روزهای بزرگ هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • به سوی موفقیت IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    دمش گرم،خدابه خودش ومادرش طول عمرباعزت بده
    • م IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      دمش گرم.دقیقاهمین کار رو بخاطربیماری سیروز کبدی پدرم میخواستم بکنم متاسفانه عجل فرصت نداد بله درسته هرآدمی اینکارو برا نجات عزیزان وخانواده اش میکنه
  • مجید پرسپولیسی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    ایول ،قید پول را اینجوری زدن دل میخواد ،هر چند پولی کم باشد!
    • سعید IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      خداوند هم خودت و هم مادرت حفظ کنه
  • ساسان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    ترجیح می دهم که از من قهرمان ساخته نشود، کاری را انجام دادم که هر آدمی که در یک خانواده خوب بزرگ شده باشد، آن را انجام می دهد. مادرم به من زندگی داد و من هم به افزایش عمرش کمک کردم."👏🏻👌🏻
  • بابک IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    مَرد ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی