نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علی دایی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در دربی سال ۹۰ استقلالی ها که توسط پرویز مظلومی هدایت می شدند، فرصت طلب تر بودند

یکی از حساس ترین دربی‌های سالهای گذشته در سال ۹۰ و در عید نوروز برگزار شد که به برتری یک بر صفر استقلال انجامید. در آن بازی پرسپولیس نمایش نسبتاً بهتری داشت اما استقلالی‌ها که توسط پرویز مظلومی هدایت می‌شدند، فرصت طلب تر بودند و در نهایت با تک گل آرش برهانی حریف را یک بر صفر شکست دادند.

بعد از آن دیدار کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به شدت نسبت به یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه اعتراض داشتند به طوری که این مسئله جنجال و سر و صدای زیادی به پا کرد. بعد از پیروزی استقلال پرویز مظلومی در مصاحبه ای گفت: من مثل بعضی‌ها به نیمکت استقلال نچسبیده‌ام اما هواداران بدانند که اگر استقلال دربی را می‌باخت اخراج می‌شدم و دیگر فرصت نشستن روی نیمکت را نداشتم.

خیلی‌ها گفتند شاید مظلومی دارد به علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال کنایه می‌زند اما به هر حال این پیروزی پرویز مظلومی را نجات داد و باعث شد تا این مربی در استقلال ماندگار شود. جالب اینکه علی دایی هم بعد از باخت پرسپولیس مصاحبه مفصلی انجام داد. او مقابل دوربین خبرنگاران گفت: اگر داور پنالتی صد درصد ما را می‌گرفت شما از من و تیمم تعریف می‌کردید همه دیدند که امروز پرسپولیس به مراتب بهتر از استقلال بازی کرد اما بد شانس بودیم و داور هم یک پنالتی صد درصد ما را نگرفت.

علی دایی: شاید پرسپولیس مرا اخراج کند/ مظلومی: دربی را می باختیم برکنار می شدم

دایی در پاسخ به سوال دیگری هم گفت: من از فردای خودم خبر ندارم و شاید باشگاه پرسپولیس به خاطر این شکست مرا اخراج کند چون به هر حال در فوتبال پیروزی مهم است و هواداران هم دوست داشتند ما دربی را ببریم. البته همه مردم ایران دیدند که تمام بازیکنان من با همه وجودشان بازی کردند و به هیچ وجه مستحق شکست نبودند اما این احتمال وجود دارد که مرا به خاطر شکست مقابل استقلال برکنار کنند و من آمادگی این مسئله را دارم هرچند که از نظر کارشناسان و اهل فن پرسپولیس در دربی بهتر استقلال بازی کرد.

جالب است بدانید که آرش برهانی زننده تک گل استقلال در دربی هم در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: خیلی‌ها می‌گویند استقلال در دربی ضعیف بود اما اگر این طور است چطور ما در هر دو دربی رفت و برگشت پرسپولیس را شکست دادیم؟ حتمااستقلال ویژگی‌هایی دارد که توانسته در یک فصل دو بار پرسپولیس را با شکست مواجه کند.

گفتنی است استقلالی‌ها دربی رفت را هم با دو گل برده بودند اما در نهایت آن فصل نه استقلال قهرمان شد و نه پرسپولیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حمید IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    آره یادش بخیر ' پرویز آبادانی ' چهار بار پرسپولیسو بافت 😅
    • محمد IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      اره همون موقع رو میگید که از چهل متری باقری پارتون کرد🤣🤣🤣🤣
    • اسی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      همین مربی شما نبود ک رو نیمکتتون بود تو ده دقیقه ده نفره سه تا خورد😂😂
  • آرین IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    تصحیح کنید، دربی رفت اون فصل رو استقلال ۱-۰ برد با گل دقیقه ۹۱اُم که تو اونم محمد نوری گل سالم دقیقه ششم زد مسعود مرادی داوری وسط بود مرتضی اکبری اگه اشتباه نکنم کمک داور بود که اونو آفساید گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی