نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حسن  کامرانی‌فر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در قبال باشگاه‌ها وظایف سنگینی دارند و ما هم باید در کنار باشگاه‌ها به زیباتر شدن فوتبال باشگاهی کمک کنیم تا اتفاقات خوب بیشتری در فوتبال کشور رقم بخورد.

حسن  کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در نشست مدیران تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری  سرور و سالار شهیدان و تشکر از زحمات جناب بهاروند رئیس سابق سازمان لیگ،  باید بگویم در فوتبال ساحلی و فوتسال کشور افتخاراتی در سطح جهانی داریم اما  چرا در فوتبال نتوانسته‌ایم در عرصه جهانی موفقیت‌های فوتبال ساحلی و فوتسال را تکرار کنیم؟ وظیفه ما این است مدل و رفتار جدید در فوتبال ابداع کنیم و کارهای بزرگ در باشگاه‌ها انجام بدهیم.

وی افزود: در مسابقات لیگ‌های معتبر جهان  سرمربیان تیم‌ها نسبت به یکدیگر با احترام رفتار می‌کنند و به خوبی و نیکی در مورد هم دیگر صحبت  می‌کنند اما در فوتبال ما چنین رفتاری را مشاهده نمی‌کنیم. در حالیکه بازیکنان دو تیم هم باید در زمین مسابقه مراقب یکدیگر  باشند. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد:  خوشبختانه در چند سال  اخیر  فوتبال  ما رویه‌ای بهتر و مناسب‌تر را به کار گرفته است و باشگاه‌ها به شیوه‌ای بهتر صحبت برای رشد و پیشرفت فوتبال فعالیت می‌کنند. 

کامرانی‌فر افزود: در خارج از کشور روی زیبایی‌های فوتبال مانور خبری زیادی می‌شود  اما متاسفانه در فوتبال ایران  رسانه‌ها بیشتر بر انتشار حاشیه‌ها تاکید می‌کنند، چرا اتفاق‌های خوب فوتبال ما در رسانه‌ها کمتر منعکس می‌شود؟ در حالیکه در فوتبال کشور اتفاق‌های مثبت و فرهنگی خوب و زیادی رخ می‌دهد.

وی تاکید  کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم در قبال باشگاه‌ها وظایف سنگینی دارند و ما هم باید در کنار  باشگاه‌ها به زیباتر شدن فوتبال باشگاهی کمک کنیم تا اتفاقات خوب بیشتری در فوتبال کشور رقم بخورد. ایرانی‌ها مردمانی باهوش هستند و می‌توانیم از این هوش در جهت مثبت و رشد و توسعه فوتبال استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حنیف IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    شما خودت دو تا از دستاوردهای فدراسیون فوتبال رو در این چند وقت اخیر نام ببر همه قول میدن از شماها تعریف کنن بدترین و تاسف آور ترین اتفاق که میشد در این فوتبال بیفته انتخاب شما جناب کامرانی فر به عنوان همه کاره فدراسیون فوتبال بود شما وقتی کمک داور بودی اگر میخواستن باهات دو دقیقه مصاحبه کنن سریع فرار میکردی یا بیست بار تپق میزدی کار دنیا رو ببین..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی