محبی که آمد؛ قایدی را هم به استقلال بیاورید/ با همین یک بازیکن تیم ساپینتو را کهکشانی کنید/ سپاهان را نبریم نباید ادعای قهرمانی داشته باشیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: اگر واقعاً قایدی استقلال را دوست دارد باید برگردد و باعث شود تیم محبوبش دوباره مثل فصل قبل صدرنشین باشد.

حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره آخرین شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات پیش از شروع لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال نقل و انتقالاتی استقلال خبر دارید؟

شنیدم بالاخره بازیکنی که استقلال یک ماه دنبالش بود استقلالی شده و همین روزها در تمرینات حاضر می‌شود. قطعا محبی در این شرایط به درد استقلال می‌خورد.

چطور؟

بعد از اینکه داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی از استقلال جدا شدند، مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس نتوانستند جای خالی آنها را پر کنند. البته شجاعیان نه، ولی فرشید اسماعیلی بازیکنی بود که بعد از رفتنش خیلی جای خالی اش احساس شد.

فکر میکنید محبی بتواند برای تاکتیک تیمی سرمربی استقلال مفید باشد؟

تا جایی که من از این بازیکن شناخت دارم و بازی‌هایش را در سپاهان و تیم ملی دیدم یک هافبک باهوش ولی جوان است. البته ما الان یک سال است که او را ندیده ایم چون رفته بود پرتغال که قطعاً در این مدت تجربه بیشتری هم کسب کرده و از آن زمان بهتر شده است. با اینکه سن و سالی ندارد ولی پخته بازی می‌کند که فکر می‌کنم در این شرایط به درد استقلال بخورد.

محبی که آمد؛ قایدی را هم به استقلال بیاورید/ با همین یک بازیکن تیم ساپینتو را کهکشانی کنید/ سپاهان را نبریم نباید ادعای قهرمانی داشته باشیم

با جذب این بازیکن، استقلال دیگر نیازی به یارگیری ندارد؟

داشتم خبرهای استقلال را مرور می‌کردم که دیدم مهدی قائدی از تیمش جدا شده و می‌گویند شاید به استقلال برگردد. به آجرلو توصیه می‌کنم این فرصت را از دست ندهد و مثل برخی رقبا، با قایدی تیمش را کهکشانی کند. با وجود شهباززاده، کاوه رضایی و پیمان بابایی در خط حمله استقلال، مهدی قائدی بین محبی و مهاجمان میتواند یک پل ارتباطی عالی برای باز کردن دروازه هر دروازه‌بانی باشد. ضمن اینکه قائدی خودش هم گلزن است.

فکر میکنید قائدی دوست داشته باشد باز هم در ایران فوتبال بازی کند؟

از خدایش باشد که به استقلال برگردد! در این یک سال که به امارات رفته غیر از چندتا خبر بعد از گلزنی‌هایش چه کسی از او خبر داشت؟ قطعاً قائدی در این ماه‌های پیش رو که قبل از جام جهانی است می‌تواند در لیگ برتر هم خودش را بیشتر به کادر فنی تیم ملی نشان بدهد و هم اگر واقعاً استقلال را دوست دارد باعث شود تیم محبوبش دوباره مثل فصل قبل صدرنشین باشد.

درباره قرعه کشی استقلال و بازی هفته اول صحبت میکنید؟

استقلال در فصل پیش رو باید مثل پارسال مسابقاتش را با ابهت و قدرت آغاز کند. در غیر این صورت اگر بخواهد امتیازات هفته های اول را از دست بدهد کار خودش را سخت می‌کند. این فصل با فصل قبل فرق دارد.

محبی که آمد؛ قایدی را هم به استقلال بیاورید/ با همین یک بازیکن تیم ساپینتو را کهکشانی کنید/ سپاهان را نبریم نباید ادعای قهرمانی داشته باشیم

از چه نظر؟

چون امسال، هم تیم‌ها خوب یارگیری کرده‌اند و هم غیر از مربی استقلال دو مربی خارجی در تراکتور و سپاهان آمده‌اند. از طرفی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم تقویت شده است. این‌ها همه به اضافه تقویت تیم امیر قلعه نویی و فولاد نکونام نشان می‌دهد کار برای استقلال خیلی سخت تر است.

یعنی معتقدید در بازی اول استقلال باید سپاهان را شکست بدهد؟

اگر نخواهد در بازی اول برنده شود دیگر نمی‌توان استقلال و مدعی قهرمانی دانست. استقلال باید طبق یک قانون فوتبالی برای قهرمان شدن تمام مسابقات خانگی‌اش را ببرد و مساوی‌ها را برای خارج از خانه بگذارد. در غیر این صورت اگر بخواهد از بازی اول درخانه امتیاز از دست بدهد کارش خیلی سخت می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاجی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    شدیداموافقم ایول
  • تاژ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    اثرات صنعتی
  • احمدرضا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    صیاد منش،علی کریمی فیک را بیارید نامجو مطلق را شناسنامه جدید و صغر سن کنید شاید براتون بازی کرد،راستی پاشا زاده هم هست،اگر بخواهید سردار ازمون را از لورکوزان بخرند
    • احسان IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      الان صیادمنش از نظر تو فیکه؟ همین نشون میده چقدر تعصب می تونه آدم رو کور کنه!!! شما نگران سرورت نباش! نگران تیم خودت باش که یکسری پیر و پاتال رو برگردونده! با خرید سرای سالمندان ، بازهم نتونسته یک تیم کامل جور کنه! مصاحبه یحیی و بیرانوند و بقیه رو بخون! دارن داد می زنن که با اضافه شدن تیم امیدمون امکان تمرین داریم! بعد بیا فضولات سرورت رو قرقره کن!
  • شمال خانه اول پرسپولیس IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    گاواانی ها هر فصل خووشون رو با وحشی گری نشون میدن فوتبالی که هیجی ندارن
  • احسان IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    این بنده خدا مثل بقیه افرادی که هر روز ، از فرط بیکاری ، با خبرورزشی مصاحبه می کنن ، حتی نمی تونه خبرهارو درست بخونه و بفهمه! خب دلاور! کی گفته قایدی جدا شده؟ قایدی قرارداد ۵ ساله بسته و تا ۴ سال دیگه اگه به گردش توی امارات ادامه بده ، بازهم پولشو می گیره! الاهلی هم مثل پرسپولیس نیست که به استوکس کلی پول داد که بره دوبی خوش بگذرونه و برگرده خونه! اونها مفت که بازیکنشون رو آزاد نمی کنن! یعنی چطور یک نفر که مدعی پیشکسوتی فوتبال هم هست ، ساده ترین مناسبات فوتبال رو نمی دونه! میگه قایدی از خداش باشه که برگرده! چرا؟!!! مگه تو ایران حلوا خیر می کنن؟ اینجا طرف بعد از ۵ سال که فوتبالشو کنار گذاشته ، باید هنوز دنبال پول سال اول فوتبالش باشه ، آخرش یا نصفشو ببخشه یا به موسسه خیریه هدیه کنه! کفن پورحیدری پوسید ، تازه پولشو دادن! جوک تعریف نکنید!
  • کامران زارعی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    آقای فرزامی عزیز درود: آقای فرزامی تقریبا همسن و سال همدیگه هستیم در ابتدا احترام شما برای همه خاص جوانان واجب اما آقای فرزامی پارسال یک مصاحبه حمایتی از شما ندیدیم،و یک روز نبود از کسی دلخوری نداشته باشی خاص شاه فرهاد امسال هم که دیگه از پارسال بدتر انشالله که بازی رو میبریم حالا به هر دلیلی اتفاقی بیفته باید بگیم این مقصر هست اون نباید این کارو میکرد ضمنا قیمت قائد بالاست که حتی قرضی هم نمیشه آوردش وگر همون تیم های عربی،انشالله به تیم شاه فرهاد بره،چون کینگ خودش میتونه مهدی رو دوباره آماده کنه، آقای فرزامی دوست عزیز خواهشمندم امسال اگر مصاحبه میکنید دشمن شادمان نکن۱۱۱
  • علی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    چقدر قشنگ خواب میبینه برای سپاهان بهتره دست به دامن داورها بشید از الان تا بازی را در بیاره براتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی