کلوئی کلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهماندار بریتیش ایرویز یک دختر را با کلوئی کلی زننده گل قهرمانی انگلیس در یورو ۲۰۲۲ زنان اشتباه گرفت و او را از بخش اکونومی به بیزنس‌کلاس منتقل کرد!

یکی از هواداران تیم ملی انگلیس فاش کرد که به دلیل اشتباه گرفته شدن با کلوئی کلی زننده گل قهرمانی انگلیس در یورو ۲۰۲۲ زنان در هواپیما بلیتش را به «بیزنس‌کلاس» ارتقا داده‌اند!

کاربری در شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» که نامش سوفی است ویدیویی را پست کرده و تجملات ارائه شده در بیزنس‌کلاس هواپیمای بریتیش‌ایرویز را به رخ می‌کشد. در این کلیپ کوتاه مهمانداری هم به سوفی که پیراهن انگلیس را پوشیده نزدیک می‌شود و می‌پرسد که «آیا در دیدار فینال بازی کرد یا خیر!» سپس مهماندار به او می‌گوید که «شبیه دختری هستی که گل زد!» سوفی هم پاسخ می‌دهد که «این بهترین تعریفی است که می‌توانی از من داشته باشی»

او در توضیحی برای این ویدیو نوشت: «آیا کلوئی بودن به این شکل است؟» در توضیح دیگری برای یک ویدیوی دیگر هم فاش کرد که ارتقای رایگان به بیزنس‌کلاس دریافت کرده، چرا که مهماندار تصور کرده او کلوئی است!

کلوئی کلی با گلی که در فینال یورو ۲۰۲۲ مقابل آلمان زد باعث شد انگلیس برای نخستین مرتبه قهرمان جام ملت‌های اروپای زنان شود. همچنین فوتبال انگلیس برای اولین مرتبه بعد از ۵۶ سال به یک جام ملی رسید.

عکس| ماجرای عجیب اشتباه گرفتن یک دختر با زننده گل قهرمانی/ وقتی پرواز تجملاتی شد؛ از اکونومی به بیزنس‌کلاس!

کلوئی کلی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی