نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دنیا به کام رونالدو شد!/ مصدومیت هم‌تیمی و احتمال فیکس شدن کریستیانو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با مصدومیت آنتونی مارسیال، اریک تن‌هاخ باید تصمیم بگیرد که آیا می‌تواند کریستیانو رونالدو را در ترکیب اصلی تیم مقابل برایتون در اولدترافورد قرار بدهد یا خیر.

کمبود گزینه‌ها در خط حمله منچستریونایتد به این معنی است که احتمالاً تن‌هاخ مجبور شود رونالدو را در ترکیب اصلی قرار دهد، با اینکه تایید کرده که رونالدو آماده نیست.

این بازیکن ۳۷ ساله با از دست دادن تور تابستانی باشگاه و ۵ بازی دوستانه، از نظر آمادگی دو هفته از هم‌تیمی‌های خود عقب است. با این حال، رونالدو یکشنبه ۴۵ دقیقه مقابل رایو وایکانو بازی کرد و گفته می‌شود که در تمرینات این هفته عالی عمل کرده است.

آنتونی مارسیال در پیش‌فصل خط حمله تیم را در دست داشت اما آخر هفته گذشته در بازی مقابل اتلتیکومادرید دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به همین دلیل در بازی نخست لیگ مقابل برایتون و دو بازی دیگر حضور نخواهد داشت.

تن‌هاخ می‌تواند مارکوس رشفورد یا آنتونی الانگا را جلوی خط هافبک بازی بدهد و ممکن است یک ۹ کاذب را در نظر بگیرد، که هفته گذشته در بازی پشت درهای بسته مقابل رکسام همین کار را کرده بود.

این وضعیت نشان‌دهنده مشکلی است که از ناکامی یونایتد در جایگزینی ادینسون کاوانی در تابستان به وجود آمده است و باشگاه بخش بزرگی از بودجه نقل و انتقالات خود را برای تعقیب فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، اختصاص داد. از دست دادن داروین نونیس در اوایل تابستان هم ممکن است ضربه بزرگی برای شیاطین سرخ باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی