نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پروین: هر تیمی را گفتیم قهرمان میشه ۴تا خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جام جهانی ۲۰۱۰ اتفاق جالبی افتاد و تقریباً تمام پیش بینی‌های علی پروین اسطوره فوتبال ایران غلط از آب درآمد.

با شروع مسابقات در مرحله گروهی علی پروین پیش بینی کرد انگلیس از همه تیم‌ها بهتر است و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. جالب اینکه در ادامه مسابقات آرژانتین ۴ گل به انگلیس زد و همه را شوکه کرد. بعد از این اتفاق خبرنگاران با علی پروین تماس گرفتند تا نظر او را جویا شود و این بار او پیش بینی کرد که آرژانتین با توجه به قدرتی که دارد و ۴ گل انگلیس زده قهرمان جام جهانی خواهد شد اما آرژانتین هم در بازی بعدی ۴ گل از آلمان خورد و شوک دیگری به فوتبال جهان وارد شد.

اینجا بود که علی پروین در مصاحبه ای که با خبر ورزشی انجام داد، جمله جالبی را بر زبان آورد و گفت: من نمی‌دانم این چه مدل جام جهانی است که ما هر تیمی را می‌گوییم قهرمان می‌شود چهار گل می‌خورد و از دور مسابقات کنار می‌رود! جالب اینکه تیم‌هایی که من می‌گویم قهرمان می‌شوند زیر چهار گل هم نمی‌خورند اول گفتیم انگلیس قهرمان می‌شود که ۴ گل خورد بعد گفتیم آرژانتین قهرمان می‌شود که آنها هم ۴ گل خوردند. الان هم می‌ترسم بگویم آلمان قهرمان می‌شود و در نهایت آنها هم چهار گل از یک تیم دیگر بخورند. به همین خاطر من بقیه مسابقات و قهرمان احتمالی جام جهانی را پیش‌بینی نمی‌کنم.

 دقیقا از همان جام جهانی ۲۰۱۰ بود که پیش بینی‌های متفاوت علی آقا شروع شد و خیلی‌ها سر همین پیش بینی‌ها با او شوخی کردند. البته در رقابت‌های داخلی پیش بینی علی پروین معمولاً درست از آب در می‌آید. مثلا در ۵ سالی که پرسپولیس به طور پیاپی قهرمان لیگ برتر شد این مسئله را پیش بینی کرده بود و پارسال اواسط مسابقات در یک محفل خصوصی گفته بود امسال شانس قهرمانی استقلال بیشتر است چرا که خیلی سخت شکست می‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    علی پروین زبل خان زبل خان اینجا زبل خان آنجا زبل خان همه جا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی