تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت اگر واقعا پیشکسوت باشد می‌داند که برد در فوتبال هزار صاحب دارد اما شکست مال یتیم‌هاست؛ چه کسی در فوتبال ایران باخت را به گردن می‌گیرد؟

آرتین زهرابی؛ استوری ملی پوشان ایران درباره وقایع فوتبال ما و آنچه در حال حاضر مشاهده می‌کنید با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است.

این استوری مشترک که خیلی‌ها طبق قوانین اینستاگرام تا ۲۴ ساعت پای آن ایستادند و برخی نیز ترجیح دادند خلق الساعه وار، آن را پاک کنند انتقادهایی را در پی داشته؛ از جمله اینکه تعدادی از پیشکسوتان به ناشران این استوری تاخته اند! آنها می‌گویند انتخابات فدراسیون فوتبال و سایر مسائل، به ملی پوشان ایران چه ربطی دارد؟ افراد دیگری ادعا می‌کنند باید با خاطیان و آنهایی که برای فدراسیون خط و نشان کشیدند، برخورد شدید کرد.

سوال اما در این زمینه کم نیست. نخست اینکه چه چیزی در این این فوتبال سر جای خودش است که از بازیکنان تیم ملی توقع دارید به وظایف خودشان رسیدگی کنند؟

مگر این فدراسیون بلاتکلیف به وظایفش در قبال تیم ملی عمل کرد؟

مگر بازی تدارکاتی و اقدامات مناسبی برای آمادگی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ در دستور کار قرار گرفت؟

مگر در فدراسیون فوتبال، کسی دلش به حال این تیم سوخت؟

مگر سرمربی تیم ملی در کمیته فنی همین فدراسیون برکنار نشد و هیئت رئیسه این تصمیم را وتو نکرد و نیمکت مربیگری تیم ملی تبدیل به یک بازیچه محض نشد؟

مگر مدیری پیدا شد تا تیم ملی را از این مهلکه نجات بدهد؟

انتخابات فدراسیون فوتبال به بازیکنان تیم ملی مربوط نیست؟ خیلی خب مربوط نیست اما خیلی چیزها هم به پیشکسوتان فوتبال ایران مربوط نیست؛ شما چرا به صورت ویژه در همه چیز دخالت می‌کنید؟ شما که بعضا متخصص باندبازی در تیم ملی بوده اید، سرمربی تیمتان را خراب کرده اید، کل تیم را به هم ریخته اید و ... چرا امروز متوجه مسولیت بزرگ بازیکنان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نیستید؟

سرمربی تیم که باید فداکاری می‌کرد و بابت شرایط آماده سازی تیم ملی توپ و تشر می‌زد فقط سکوت کرد. مدیرانی که وظیفه داشتند برای تیم ملی در جام جهانی برنامه ریزی می‌کردند، غرق در تحولات داخلی فوتبال شدند و همه چیز را فراموش کردند. حالا اگر اگر هر ۳ بازی خود را در جام جهانی ببازیم و مقابل انگلیس، آمریکا و ولز گلباران شویم چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ فدراسیون فوتبال یا اسکوچیچ؛ کدامیک زیر بار شکست می‌روند؟

پیشکسوت اگر واقعا پیشکسوت باشد می‌داند که برد در فوتبال هزار صاحب دارد اما شکست مال یتیم‌هاست؛ چه کسی در فوتبال ایران باخت را به گردن می‌گیرد؟ مهمترین دغدغه ملی پوشان ایران همین ۳ بازی مهم و سرنوشت ساز در جام جهانی است؛ آنها در دل تیم هستند و می‌دانند چه فاجعه ای در انتظارشان است. در روزهایی که همه یا خواب هستند یا خودشان را به خواب زده اند، بیداری و هوشیاری بزرگان تیم ملی تا این اندازه برای بعضی‌ها مزاحمت ایجاد کرده است؟

واقعا که جل الخالق...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ،،، IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بابودن آدم بی عرضه ای مثل ماجدی فوتبال ایران نابود میشه بعداز روی کار آمدنش بی بندباری و هرج و مرج فوتبال ایران فرا گرفته
    • بردیا TR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      با وجود پیشکسوتانی مثل خداداد عزیزی و ..... این فوتبال هیچوقت پیشرفت نمیکنه ! تصور کردن یادمان رفته باند بازی این دو پیشکسوت را ! حالا یکی هر روز استوری میذارد و جیغ جیغ میکند و اون یکی میگوید بازی جام جهانی بعنوان بازی تدارکاتی برای جام ملتها بااااااشد !!!!! خدایا چی باید بگیم
    • میلاد IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      یعنی جوری نوشتی که انگار اگه کیروش اومد و انگلیس رو شکست میده و هرسه بازیو میبره
    • سامان IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      کیروش پرستا ادما جالبین میگن با اسکوچیچ هر ۳ بازیو میبازیم و باید بجاش کیروشو بیاریم چون فوتبال و بازیکنان و تیم ما رو خوب نیشناسع بعد میگن و از کیروش نباید انتظار داشته باشیم انگلیس و امریکا رو ببره چون وقت نداشته تیمو بشناسه
    • پدرام CA ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      آقا آرتین! شما که میگین کمیته فنی سرمربی رو برکنار کرد سوال اینه که تا حالا شنیده بودید که یک کمیته فنی بدون سوال و جواب اونهم از مربی نتیجه گرفته حکم به برکناری بده؟ اگه به این کمیته باشه که کیروش رو هم رد صلاحیت کرد! حالا اگه فردا کیروش گزینه بشه باز هم شما میاید بگید کیروش توسط کمیته فنی رد صلاحیت شده پس نباید گزینه باشه؟ جواب رو خودتون میدونید.....
    • پدرام CA ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      آقای بردیا عین همین حرف کریمی رو کیروش قبل از 2014 زد! اونموقع گفنند چقدر استرتژیک فکر میکنه! درست همونطور که حرفی که اسکو زد (نر مورد ضعف تاکتیکی باازیکنهای ایرانی) و طارمی شروع کرد به کندن موهاش، به مراتب بدترش رو و از جمله همین نکته رو کیروش گفته بود (که من تو همین سایت چند وقت پیش لینکش رو گذاشتم و خیلی از دوستان رفتند و دیدند) ولی کسی جیغ بنفش نکشید! آدم خوبه ملاکش همیشه یک چیز باشه!
  • mohsen IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    از این سه نفر که کاندیدای ریاست فدراسیون شدن هیچ کدام بکار این پست نمی خورند وماجدی که در همین مدت کوتاه نشان داده چقدر بی لیاقت هست و تاج هم سر قضیه ویلموتس و عزیز محمدی هم که کاملا سوابقش مشخص هست که از این دو نفر بدتر هست در کل یه واعظ آشتیانی داخلشان رنگی عمل نمی کرد و یکم صداقت داشت که اون رو هم با لابی زدن کنار تمام
  • اشکان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    فوتبال مگه آش شله قلمکار هست که هردمبیل فقط با تعویض مربی اونم در مدت چند ماه نتیجه خوب بگیریم؟ پس امکانات، زمین تمرین، لیگ منظم، فوتبال پایه، امید، مدارس فوتبال، بازیهای تدارکاتی همه و همه کشکه! ثانیاً اگه این بنده خدا اسکوچیچ نبود نگرانی برای شکست‌های سنگین احتمالی در جام جهانی هم نبود چون اصلا به جام جهانی نمی رسیدیم که بخوایم نگرانش باشیم. جالبه که نود و پنج درصد کارشناسان معتقد به حذف ایران از جام جهانی قطر بودن و کسی اون موقع دلواپس تیمی که جز بهترین تیمهای آسیاست و در همچین گروهی داره حذف میشه، نبود ولی الان همه نگران نشدن نکنه یه وقتی از انگلیس ببازیم!!!!!!!! آره آلمان بودیم ، مگه ایران چه تاریخچه ای در جام جهانی داره؟ اگه با عوض کردن یه مربی تیم از درجه دو به یک تبدیل میشه پس مالدیو یک ماه بره مورینیو رو استخدام کنه برزیل رو ببره!!!
    • آرش IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      اتفاقا آرتین دقبق ودرست نوشته اما تو وامثال تو هستید بدون این که فکر کنید صبحت می کنید و مرتب از اسکوچیچ حمایت می کنید
    • ع م IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      اشتباه شما اینه که فکر میکنید کس دیگری جز اسکوچیچ قادر به صعود به جام جهانی نبود در حالیکه اسکوچیچ در اون صعود نقش خاصی نداشت فقط از خوش شانسی ماجرا اسماً سرمربی تیم ملی بود و این اتفاق به نام اون تموم شد. اتفاقاً توی رختکن طارمی بود که بازیکنان رو دور خودش جمع کرد و باهاشون صحبت کرد و اهمیت لحظه به لحظه اون رقابت ها رو گوشزد کرد نه اسکوچیچ.
  • حسین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    حرف حق، فدراسیون تعطیله، تدارکاتی در کار نیست، مربی تیم ملی اصلا براش اهمیتی نداره ، بازیکنا تو اردوی قطر تا صبح بیدار بودن، بعد میان می گن به بازیکنا چ ربطی داره ، یعنی چی واقعا؟ بله بازیکنا نباید تو کار مدیریتی دخالت کنن، اما اون مال وقتیه که همه چی سر جاشه، هواپیمایی داره سقوط می کنه، خلبان هم مرده، مسافرین باید بشینن و تماشا کنن؟
    • شاهرخ خان: IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      احسن حسین آقا خیلی قشنگ تحلیل کردی. همه چیزو شما گفتی. من حرف تازه‌ای ندارم.
  • ابرام US ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    آقای نویسنده ٬ در شرایط فعلی هم این شما یید که با تأیید رفتار با زیکنانی که بحق تو سط سر مربی تیم ملی احتمال بازنشستگی اشا ن می رود و اکنون منتظر حضور سر مربی ای هستند که اگر آمد دیگر فرصت جا بجا یی افراد را نداشته باشد و بهمین افراد ( شا ه صفی ٬ جهانبخش! انصاری فرد و ..........) اکتفا کند و بقیه قضایا مشخص است . حساب طارمی مسيله دیگری است . در نها یت اگر میسر نشد از جناب« قندلی» که همیشه دست به نقد منتظر الخدمت تیم ملی است نها یت بهره را خوا هند برد . بنده نیز هما نند شما کار لوس کیروش را در این مقطع بهترین می دانم اما کیروش بنظر می آید که سهمی در این ما جرا نخواهد داشت . « قندلی» اتخاب اول حضرت (تاج) است و امیدوارم که شما جاده صاف کن قندلی نباشید .
  • شاهین33 IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    آقای زهر... آبی، اگر مربی عوض کردید و سه شکست خوردید! انوقت کی جواب گو است؟اقلا اینطوری میگیم اسکوچیچ حقش بوده تو جام جهانی باشه و اگر شکست خوردیم( که با این زیر ساختها و تدارکات شکست خواهیم خورد) نباید ناراحت بشویم چون حدمون همینه ! هر وقت مثل کره و ژاپن شدیم! انوقت ادعا کنیم.
    • ارسلان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      خدایی حرفای این شاهین رو بخونید، مغز آدم هنگ می کنه؛ نوشته ما تو جام جهانی هر سه بازی رو معلومه که میبازیم ولی اشکال نداره اسکوچیچ باید بره جام جهانی. یعنی اینا خودشون هم میدونن اسکوچیچ بدرد نمیخوره ولی فقط میخان کیروش نرسه به این نیمکت، ای خدا
    • پدرام CA ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      آقا ارسلان شما ها فقط به مغلطه کردن افتادید چون این آقا اصلا همچین حرفی نزده! ایشون (البته خودت هم میدونی) داره میگه چه ضمانتی هست که با مربی دیگه ما نتیجه بهتر بگیریم؟ اگر ملاک سابقه است که اسکو از همه بهتر نتیجه گرفته و حقش هم هست که بمونه چون عرف دنیا اینه که مربی صعود کرده تیم رو میبره جام! خالا میخواید دوباره مثل زمان ایویچ 20 سال حسرت بخوریم؟
  • Team melli IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    جناب زهرابی، شیر مادر ، نان پدر حلالت 👍👌
  • رامین IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    آقا والله بازیکنان تیم ملی یه چیزی میدونن که نمیخوان اسکوچیچ سرمربی باشه.آخه اونام که نمیخوان مثل هالک فتوشاپی آبروی ایران رو ببرن.این مربی را برکنارکنید.
  • .... IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    بابا فهمیدیم تو استقلالی هستی،دیگه دست بردار از این بازی بچگانه آبی قرمزت،یعنی میگی به نفع اگه الان مربی عوض بشه؟میگی دو دستگی بازیکنان خوبه؟چقدر بچه ای آخه؟
  • کامبیز AT ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    حرف حق. مثل همیشه عالی بود آرتین جان.
  • مردتنهای شب IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    نوچه های کیروش دوباره شروع به حاشیه سازی کردن،بابا دست ازسر این تیم برداریدوبزاریدارامش داشته باشه،کیروش ۸سال فرصت داشت واگه اینکاره بود مفتضحانه جلوی امیدهای ژاپن شکست نمیخورد وابروی ایران رو نمیبرد
  • مکتب هوچی گری IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    نویسنده محترم ، از اول زیر پای اسکوچیچ را لق کردید با هجمه رسانه ای بی رحمانه . فدراسیون هم که کلا تعطیل است ، الان هم بهترین کار به نظر من تعلیق فدراسیون فوتبال ، برگزاری انتخابات ریاست با حضور افراد سالم و انحلال تیم ملی است . رفتن با اسکوچیچ یا هر مربی دیگری به جام جهانی هیچ تفاوتی ندارد ‌ . هر مربی که بیاورید بهانه بسیار برای توجیه دارد . اسکوچیچ هم توسط شما نابود شده و کاریزمای لازم را ندارد . همون بهتر انصراف بدیم لااقل بازیکنان گستاخ ادب بشن .
  • حامد 33 IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    مطمئنا اگه بازیکنها به نفع اسکوچیچ استوری میذاشتن نویسنده الان داشت از بازیکنها انتقاد می کرد ولی چون به نفع تاج و کی روش گذاشتن نویسنده هم خوشش اومده!
  • داش فر IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    مجسمه پیشکسوتان و در راس همه خداداد و استیلی را باید با فضولات خوک ها ساخت.
  • سید مهدی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    نویسنده محترم لطفا مطالب غیر کارشناسی که تایید کننده رفتار غیر حرفه ای بازیکنان که در هیچ جای دنیا مورد تایید نیست نگذارید که نتیجه ای جز دو دستگی میان بازیکنان و کادر فنی و مردم ندارد. واقعا فکر می کنید کیروش یا هر مربی دیگر در این مدت کوتاه می تواند انگلیس و آمریکا یا ولز را ببرد اگر نتیجه ای هم در این بازیها بخواهد اتفاق بیافتد تنها با وحدت و غیرت و تعصب بدست می آید.
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    آمن دقیقا خط مشی این روزنامه و آرتین زهرابی (دشمن فوتبال ایران و فدایی کیروش)را میشناسم . در اپلیکیشن آخرین خبر عنوان خبر را که دیدم بدون اینکه آن را بخوانم فهمیدم قضیه از کجا آب میخورد منبع و نویسنده خبر را که دیدم مطمئن شدم و حالا 90 درصد مطمئنم متن استوری را همین آقا برایشان نوشته چرا؟ چون تاج خائن مال ملت خور در فوتبال برتر کفت من مربی را میاورم که دو بار به جام حهانی رفته یعنی کی؟ جواب :کی روش. بعد یکی از بزرگترین فداییهای کی روش یعنی کی؟ جواب آرتین زهرابی خیلی خوشحال شد و احتمالا شروع کرد به نوشتن استوری و فرستاد برای بازیکنان تیم ملی. حالا که تعدادی از پیشکسوتان از بازیکنان انتقاد کردند به یکی از فداییان کیروش برخورد یعنی کی؟ آرتین زهرابی... خیلی دوست دارم یکبار مستقیم با این فدایی اعظم بحث کنم و ب....م تو حالش . این مردک بخاطر کیروش حاضره تاج که هیچی حسین آبشناسان رئیس فدراسیون شود . هنوز دلیل فدایی بودنش را نفهمیدم نکنه شیتیل میتیلی از کی روش میگیره که اینقدر سنگ او را به سینه میزند . ضمنا مطمئنم خبر ورزشی اگر نظر مرا درج کند اسم خودش را سانسور میکند مگر اینکه خلافش ثابت شود
    • مردتنهای شب IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      درودبرشما👏👏
    • P IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      تو اول ببین نامی از کی روش توی متن اومده بعد که نامش رو دیدی شروع کن توهمات ذهنیتو بنویس اولین مخاطبش پیشکسوتان که الآن بازیکن نیستند داره درست میگه اونا توی شرایط بازی قرار نمیگیرن نتیجه این دوره مال بازیکنان این دوره واین تیمه در نهایت تماشگران و طرفداران و پیشکسوتان بعد بازی اینارو زیر آماج انتقاد و البته مودبانه که از قماش تو فحش و ناسزا قرار میدن مثل همون هجمه هایی که به رونالدو و مسی و بقیه میشه و به نام ایران ثبت میشه ای کاش ما ده گل بخوریم ولی این آمار افتخارآمیز هموطنامون به حساب همه نباشه که آبروریزی این خیلی بدتر از این چیزای دیگه به حساب میاد هر زمان تونستی فکر کنی و تحلیل کنی اون موقع بیا صحبت کن از این گذشته طرفداران استقلال اگه مثل خود تاریخ استقلال باشن جنتلمنن مثل ناصر حجازی چرا از نام آبی مایه میذاری و سواستفاده می کنی بعیده تو واقعا استقلالی باشی البته پرسپولیسی ها هم اگه مثل جعفرکاشانی باشن مصداق همین صحبتن و جنتلمنن بگذریم بیشتر از این آب در هاون کوبیدنه و نرود میخ آهنین در سنگ ولی دیگه حداقل به نام آبی رنگ عشقه کامنت نذار
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    آقا کسی شماره این آرتین زهرابی رو داره به ما بده یه گپ دوستانه باهاش بزنیم؟
  • سینا IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    اول بگم یه سریها همچین کیروش کیروش میکنند که ادم فکر میکنه نسبتی باهاشون داره.. دوما.. ما ایرانیها توی تاریخ به کسی برنخوره.. وااقعیت هستش... دورو... خیانتکار.. دروغگو.. عشق و حب ریاست.. پرمدعا.. احساسی.. بی منطق وفامیل پرست هستیم... ایراد همه رو میگیریم.. در عین اینکه پراز ایرادیم.. برای هم میزنیم تا به جایگاهی برسیم... خدانکنه یه ضعیف گیر بیاریم.. الان پیشکسوت بهتراز ادم معمولی میدونه مشکل مربی نیست.. مشکل ضعف مدیریت.. بازیکن سالاری.. ضعف سیستم بازرسی و نظارت هستش.. ولی چیزی نمیگن.. به امید اینکه شاید یه روزی وارد همین سیستم فاسد بشن.. اقایانی مثل کریمی.. دایی.. خداداد.. و نوازی و... نه احتیاج به پول دارند.. نه عشق ریاست.. پس راحت حرفشونو میزنند.. اما دیگران... فقط چیزی میگن که سلطان خوشش بیاد نه بادمجان...
  • ناشناس IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    الان مشکل شما شده گلبارون بشیم یا نشیم مگه چی می شه خیلی تیم ها بودن که تو جام جهانی گلبارون شدن اما این بلبشو رو راه ننداختن کاشکی اینهمه حساسیت بخاطر سه بازی جام جهانی بخرج می دید در سایر زمینه ها و مسائل اجتماعی هم حساسیت بخرج می دادید در ضمن خدا کنه رئیس فدراسیون فوتبال مثل تاج و ... سر از ریاست جمهوری در بیارن که حداقل بعد چهار سال و حداکثر بعد هشت سال دیگه ازشون بیخبر بشیم نمی دونیم چرا رئیس فدراسیون فوتبال مثل قارچ زود زود از دل خاک سر در می آره ، جام جهانی سه بازیه قبلن ها هم چنان سابقه درخشانی نداشته ایم که الان می ترسید آبروتون بره و به مرحله ی بعد صعود نکنید اگر با اقای اسکوچیچ رفتید جام جهانی براتون آرزوی موفقیت داریم در غیر اینصورت لحظه لحظه بودنتان در جام جهانی وجدان درد بگیرید از کودتاهی که در حق سرمربی کردید که از حذف شدن نجاتتون داد
  • محسن IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    دورد بر شما بابت متن زیبایی که نگارش کردید . با وجود امثال ماجدی، استیلی و خداداد عزیزی که هر کدوم در زمان خودشون آخر باندبازها بودن و الان ادعای روشنفکری دارن وضعیت ما بهتر از این نمیشه و حتما در جام جهانی گلباران خواهیم شد
  • فرشاد IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    چه مطلب سخیف و‌ جانب دارانه ای ..‌مگه روززنامه ورزش ۳ صاحب نداره یه همچین کسی با این ادبیات مطلب بنویسه ؟
  • سیروس US ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    از قدیم گفته اند که آدم خواب را میشود بیدار کرد، اما کسیکه خودش را بخواب زده است بیدار شدنی نیست! پیشکسوت؟ کدام پیشکسوت، اینها همه عمله و اکره ظلم هستند! در بخترین شرایط، آنکس که نداند و نداند که نداند، در جهل مرکب ابدالدهر بماند! اگر شرایط همینطور بماند و تحت چنین شرایطی تیم ملی عازم مسابقات جام جهانی گردد، قیافه این آقایان مثلا پیشکسوت بعد از پایان دور اول دیدنی خواهد بود. البته اینها آنقدر وقیح هستند که زل میزنند تو چشم مردم و میگویند بشما مربوط نیست!
  • ایران IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    نویسنده چنان تیتر زده خوب اگر سرمربی هم تغییر کرد شما مسولیت نتایج آن را بعهده میگیرید‌ که خارج از اصول حرفه ای پشت بازیکنان یاغی درامدید و بازیکن سالاری را ترویج میده. همه شرایط فدراسیون بی درو پیگیر و تدارکات ضعیف را میدانند مقصر صفر تا صد این ماجرا ، ماجدی و دارودسته اش بخاطر عذل ناحق عزیزی خادم است.مردم از همه درک بیشتری دارند بازی بجه ها را میبینند اگر کسی در زمین راه نره ، تا آخرین لحظه برای پرچم کشور فداکاری کنه ،بازی جنگده ای را به نمایش بزاره نتیجه هر چی هم باشه کسی بازیکنان را مقصر نخواهد دونست.... ولی ورود بازیکنان به مسایل حاشیه ای ، برهم زدن جو تیم ، ایجاد دو دستگی و نفاق مقصر اول و آخرش خود ان بازیکنان هستند باید به مردم پاسخ بدند...
  • سوباسا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    مخالفت بسیاری از افراد این هست که مخالف برگشتن کی روش هستند. حاضرند با اسکوچیچ به جهنم بروند اما کی روش به نیمکت نرسد این افراد در زمان خود در کار مربیان دخالت کردند درخواست مربی تیم ملی را رد کردند و به نوعی دست مربی تیم ملی را در پوست گردو گذاشتند. افرادی مانند درخشان، مایلی کهن، عزیزی و ... دیگران حق دخالت در مسایل تیم ملی را ندارند چرا که سابقه انها در تیم ملی معلوم و کاملا هویدا است. شاید نسل جدید چیزی از قبل نداند اما اگاهان فوتبال میدانند که بسیاری از مداخله کنندگان بویژه این سه نفر چقدر فتنه و حسود هستند. مربی موفق تیم ملی را دلال موزامبیکی خواندن اوج نژاد پرستی است که برخی به آن افتخار می کنند و ورد زبانشان است و مدعی پیرو اهل بیت هم هستند. زیر سوال بردن نتایج درخشان 2018 توسط عزیزری که هر جا رفته اند حاشه ایجاد کرده اند دور از انصاف است و تنها بعلت مسایل باند بازی ست. عزیزی به این علت با کی روش مخالف است که دوست علی کریمی است و منافع مشترک اقتصادی دارند. درخشان هم که جزو سر دسته بازیکنان کودتا چی علیه زنده یاد دهداری در بازیهای آسیایی کره جنوبی بوده است یادشان رفته؟
  • سوباسا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    این که بازیکن حق ندارد در مورد تیم ملی اظهار نظر کند، یک حرف مطلق نیست. امکان دارد اغلب بازیکنان یک تیم به این نتیجه برسند که سرمربی قادر به کنترل تیم و رختکن نیست و یا اینکه از نظر فنی نمی تواند مثمر ثمر باشد. اگر تیم ملی در جام جهانی موفق شود، افتخار و سودش به همه میرسد. اما اگر ببازد، چه کسانی بیشترین ضرر را می کنند؟ ضررش به چه کسی می رسد؟ قطعا بازیکنان بیشترین ضرر را می کنند. اسکوچیچ که قطعا تا همین جا هم سود کرده است و از مربی ناکام خونه به خونه به یک مربی موفق ملی تبدیل شده است و قطعا در مارکت فوتبال (حتی با سه باخت در جام جهانی) بسیار ارزشمند تر از قبل خواهد بود. مدیران هم که در این آشفته بازار و حالت معلق فوتبال به راحتی فرافکنی خواهند کرد و شانه از زیر بار مسئولیت خالی خواهند نمود. آبرو و حیثیت چه کسانی می رود؟ هنوز تبعات گل نشدن توپ طارمی در بازی با پرتغال جلوی چشم بازیکنان است. تیمی سال 2018 که بهترین نتیجه تاریخ فوتبال را گرفت بسیار مورد هجمه واقع شد. بسیاری از بازیکنان سابق که نان یک گل ملی خود را میخورند بارها در ساختار تیم ملی دخالت کرده اند
  • اوکدر IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    اسکوچیچ به نظر دلالها بازیکنانی را دعوت میکرد تاقیمت انها بالا رود و پورسانت بیشتری گیر دلالها در ازای فروش انها بدست بیاورند بخاطر همین باید برود
  • جلیلی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    سلام.... تصمیم گیرنده گان بازیکنان تیم ملی نیستن بلکه اغضای فدراسیون است اعضای ۴میلیون یورو بابت مارک ویلتموس باید جریمه بدهد.... بنده خدا اسکوچیچ با کمترین هزینه ممکن بهترین نتیجه را گرفت.... مسله از جای دیگه دچار اشکال است یه عده سود جو ول کن تیم ملی نیستیند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی