مارک کوکوریا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارک کوکوریا، خرید جدید چلسی، با پیشینه‌ای درخشان و شهرت بسیار به استمفوردبریج می‌آید، اما این همه ماجرا نیست.

پسر جدید چلسی، مارک کوکوریا با نامزدش «کلودیا رودریگس» که طراح مد و فشن است به استمفوردبریج می‌آید.

این مدافع ۲۴ ساله اسپانیایی با قراردادی به ارزش ۶۲ میلیون پوند از برایتون به آبی‌ها نقل مکان کرد. کلودیا و دو پسرشان، متئو و ریو، در غرب لندن به او خواهند پیوست و مطمئناً از این به بعد او را از روی سکوها در استمفوردبریج تشویق خواهند کرد. کلودیا در حوزه ارتباطات کار می‌کند و در عین حال طراح مد و فشن هم هست.

نامزد ستاره جدید آبی‌ها کیست؟/ متخصص ارتباطات و طراح مُد و فشن/ تصاویر جالب این زوج را ببینید

دیدار در بارسلونا

داستان عشق کوکوریا و کلودیا از بارسلونا آغاز شد، در همان دورانی که این مدافع چپ برای کاتالان‌ها بازی می‌کرد. آنها در سال ۲۰۱۸ با هم آشنا شدند، اگرچه جزئیات چگونگی آشنایی مشخص نیست. رابطه عاشقانه آنها شکوفا شد و وقتی مدافع برای بازی به ختافه پیوست کلودیا به دنبال او به مادرید رفت.

در همان زمان اولین فرزندشان به دنیا آمد؛ پسری به نام «متئو». دو سال بعد «ریو» به جمع خانواده اضافه شد. در آخرین بازی فصل در آمکس، کوکوریا دو پسرش را در آغوش گرفت و به همراه کلودیا وارد زمین شد. این زوج هنوز ازدواج نکردند اما آنطور که عکس‌های اینستاگرام‌شان نشان می‌دهد پس از ۴ سال زندگی مشترک همچنان عاشقانه هم را دوست دارند.

نامزد ستاره جدید آبی‌ها کیست؟/ متخصص ارتباطات و طراح مُد و فشن

ارتباطات و طراحی مد

کوکوریا با قراردادی ۶ ساله به چلسی پیوست و گفته می‌شود بیش از ۵۰۰۰۰ پوند در هفته‌ای که از برایتون دریافت می‌کرد، دستمزد خواهد گرفت. حالا در لیگ بزرگی است و کودیا او را همراهی می‌کند اما جاه‌طلبی‌های جسورانه خودش را هم دارد.

او در زمینه ارتباطات کار می‌کند اما به سراغ کاری که عاشقانه دوستش داشت هم رفته است. کلودیا طراح مد است و می‌خواهد برند خود را راه‌اندازی کند. احتمالاً بوتیک‌های مد روز به زودی طیف وسیعی از طراحی‌های کلودیا را به نمایش خواهند گذاشت.

نامزد ستاره جدید آبی‌ها کیست؟/ متخصص ارتباطات و طراح مُد و فشن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی