نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
صبر فدراسیون فوتبال به سر آمد!/ کمیته اخلاق به دنبال مسبب استوری‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال برای بار دوم خطاب به بازیکنان تیم ملی اعلام کرد از این پس با بازیکن و بازیکنانی که وارد مسائل مدیریتی فوتبال شوند برخورد می‌کند!

بازیکنان یک بار در مورد تصمیم کمیته فنی در مورد برکناری اسکوچیچ استوری گذاشتند و به تازگی هم در مورد دخلت مجلس در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال حرف زدند! اینگونه برداشت شد که آنها به دنبال بازگشت مهدی تاج به ساختمان فدراسیون فوتبال و آمدن دوباره کارلوس کی‌روش هستند! 

خبرهای رسیده حاکی از آن است که کمیته اخلاق به دنبال مسبب این استوری‌ها هست. به هر صورت این استوری‌ها از سوی یک یا دو بازیکن خاص به دیگر بازیکنان تکلیف می شود. هدف این است که جلوی تکرار این رفتارها گرفته شود و شاید هم این یکی دو بازیکن از حضور در اردوی تیم ملی منع شوند! با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال که ۸ شهریور خواهد بود تکلیف برخورد با استوری‌ها از سوی بازیکنان تیم ملی مشخص خواهد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    متاسفانه بازیکنا مدعی حرفه ایی بودن هستن ، اما رفتار و عملکردشون در حد آماتور هم نیست ! با استوری و محتوی اون استوری ، رسما" سیگنال دخالت رو مخابره کردند و این در واقع همون خواسته رئیس قبلی فدراسیون که معتقده ؛ دیگی که برای من نجوشه ! آقای تاج برای رسیدن به هدف خودش هر کاری میکنه و اگر به اهدافش نرسه ، راضی هست که با سیگنال های خاص خودش فیفا رو تحریک کنه و فوتبال ایران رو تعلیق کنه . بازیکنای مثلا" ملی ایران براحتی بازی خوردن و بالای درخت تاج رفتن
    • اشکان IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      رفتار تاج چه در پرونده ویلموتس چه الان ، فوق العاده برای فوتبال مخرب هست ولی مهم اینه که صلاحییییییییییت داره!!
  • کامبیز AT ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    ده تا کمیته باید بذارن خود فدراسیون و مسئولانش رو جمع کنه.
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    تاج را باید حلق آویز کرد.این آدم وجودش برای جامعه سَم هست.
  • بیژن FR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    این بازیکنان باید خط بخورند.
  • سیروس US ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    صبر فدراسیون فوتبال به سر آمد؟؟؟ کدوم فدراسیون؟ مگه ما فدراسیون فوتبال هم داریم؟
  • پدرام CA ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    شاید اینطور نباشه ولی من فکر میکنم تاج با این نیت اومده جلو که اگر رای ویلموس شکست بره برای ریاست و اگر نشکست (که در واقع نشکست) حداقل بیاد شلوغ کنه و در مقابل انصراف از انتخابات لااقل یک تضمینهایی بگیره که یقه اش رو بعدا نمیگیرن چون به هر حال با این شرایط اگر انتخاب هم بشه نه مقبولبت عام داره و نه جامعه فوتبال (علیرغم همه فسادش) حاضر به پذیرفتن تاج هست بنابراین نمیتونه کار کنه.
  • سیروس US ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    بازیکنان تیم ملی در آن آخرین استوری چه گفته اند؟ به اسب شاه گفته اند یابو؟ به عده ای که بجز منافع شخصی خودشان به هیچ چیز دیگری ارادت ندارند گفته اند به شما مربوط نیست! از کسانیکه در اینجا ابراز عقیده میکنند می پرسم! در کل فوتبال ایران، بجز این تیم ملی و بازیکنانش، ما چه اعتباری در این دنیا داریم؟ اگر این بازیکنان تیم ملی حق ندارند که نگران باشند، هیچکدام از ما هم چنین حقی نداریم، بنابراین بجای اینکه بازیچه دست "یابوها" گردید، از بازیکنان تیم ملی حمایت کنید! برای رضای خدا و یا هرچه و هرکسی که به او اعتقاد دارید، برای یکبار هم که شده دست از حمایت رنگی بردارید و در این موقعیت زمانی فقط بفکر ایران باشید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی