نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازیکن جدید  در راه است/ دیگر نمی‌خواهم در مورد مسی حرف بزنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا از خرید بازیکن جدید توسط این باشگاه خبر داد و دیگر درباره لیونل مسی اظهار نظر نکرد.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا باوجود جذب ۵ بازیکن به هواداران تیمش قول خرید جدید را داد و تاکید کرد که دی یانگ هم باقی می‌ماند. بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته است. آبی اناری‌ها باوجود مشکلات مالی نه تنها ستاره‌های بزرگ خود را حفظ کرده اند بلکه با بازیکنانی مثل رافینیا، لواندوفسکی، ژول کنده، فرانک کسیه و کریستینسن را جذب کرده است اما به نظر می‌رسد که خریدهای تیم ادامه دارد.

خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه گفت: «ما تیم بسیار خوبی ساخته ایم البته هنوز فعالیت ما در نقل و انتقالات به پایان نرسیده است. بعضی از بازیکنان تیم را ترک می‌کنند و فعلا یک خرید جدید دیگر هم خواهیم داشت.» به نظر می‌رسد خرید جدید بارسلونا مارکوس الونسو مدافع اسپانیایی چلسی است که توافق‌ها در مورد پیوستن او به بارسا انجام شده است.

او درباره فرنکی دی‌یونگ هم که خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می‌رسد، گفت: «دی‌یونگ بازیکنی با کیفیت بسیار بالا است. ما پیشنهادهای درباره این بازیکن داریم اما دوست داریم که او باقی بماند. خود این بازیکن هم دوست دارد که در کنار ما باشد و در تیم بماند.»

لاپورتا درباره بازگشت مسی گفت: «مسی بازیکن پاری سن ژرمن است و من نمی‌خواهم دوباره درباره او صحبت کنم. ما به مسی مدیون هستیم و رابطه ما با خانواده جدید او خوب است. درباره اومتیتی و برایتویت هم باید بگویم که آنها با تیم قرارداد دارند اما به خوبی می‌دانند که درفهرست ژاوی جایی ندارند و باید تیم را ترک کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی