نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
صلاحیت یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال رد شد/ جرم: تضییع حقوق بیت المال!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.

فرصت نهایی برای اعلام گزینه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال امروز به پایان می‌رسد. پیش از این گفته می‌شد برخی پرونده‌های باز مانع از تأیید صلاحیت یکی از نامزدها در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود.

بر اساس حکم صادره و گزارش تخلفاتی که از سوی سازمان بازرسی مورد بررسی قرار گرفته در پرونده به کارگیری یک مدیر فوتبالی بازنشسته، یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات به جرم تضییع حقوق بیت المال و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، پرداخت غیر قانونی دستمزد و پاداش و هزینه اجاره منزل مسکونی علیرغم دریافت تذکرات و هشدارهای قانونی در این مورد به بازگرداندن اموال ذکر شده همچنین برخی مجازات‌های غیر نقدی دیگر محکوم شده است.

در این پرونده علاوه بر نامزد فوق الذکر نام مدیر فوتبالی بازنشسته نیز دیده می‌شود که می‌بایست نسبت به بازگرداندن مجموعه اموال دریافتی در این مدت اقدام کند.

بر اساس حکم صادره در این پرونده و با توجه به قوانین جاری در کشور و مقررات انتخاباتی فیفا به نظر می‌رسد تأیید یا احراز صلاحیت نامزدی که علاوه بر چندین پرونده باز در این مورد با توجه به حکم صادره در این خصوص مجرم شناخته شده غیرممکن به نظر می‌رسد و انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بر همین مبنا بدون حضور این نامزد برگزار خواهد شد.

انتخابات روز هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    فکر کنم تاج باشه و دلیلش استفاده از ساکت که بازنشسته بود
    • ساوالان IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      کشته مرده اون بند مذکور هستم. افراد بازنشسته!!!! تعبیر و تفسیر این افراد بازنشسته چطوری هست . بدست کدام افراد هست.... افراد باز نشسته نباید پست دولتی یا نیمه دولتی بگیرند تامام!!!!! خوب این وسط کی تفسیر می کند. گرشاسبی در پرسپولیس موفق بود دوشغله تفسیر شد گذاشتند کنار!!!!!!ولی در فولاد دولتی دوشغله نیست... سردار اجورلو دوشغله نیست ایا احیانا!!!!!!!!!!چرا در استقلال پست گرفته!! بابا ولمان کنید با این قانون دو پهلویی.. ورزش را مسموم نکنید حداقل!!!!!!!!
    • اشکان IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      عزیز محمدی مدیر مذکور هم که مشخص رفیق شفیق این آقا حاج شوالیه فتح الله که بیلان کاری اش در استقلال هنوز ارائه نشده همچنین ساختمان که واسه باشگاه استقلال گرفت خرید شده امان ساختمان نیست... کلا موش خوردش
  • صادق IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    آخه الکی چرا هیاهو می کنید اولا در خصوص فوتبال تنها مرجع معتبر رکن قضایی فدراسیون هستش بعلاوه پرونده ی باز دیگه چه صیغه ای هستش؟! ، تنها حکم قطعی رکن قضایی فدراسیون ملاک و قانونیه ، اتهام که ملاک نیست اینجوری باشه هر کی و یا هر ارگانی می تونه با یه اتهام جلوی کار هر کاندیدایی رو بگیره ، ضمن اینکه قابل عرض اینکه بنده مخالف مدیریت این آقا هستم منتها کار باید بشکل قانونی انجام شه و نه با زور اسلحه و شانتاژ اون اقلیتی که همه چیز دستشونه.
  • ارسلان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    منم محالف تاجم ولی فکر می کنم این حجم از مخالفت با اومدن تاج فقط به خاطر اینه که می دونن این کیروش رو میخاد بیاره،
    • اشراق IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      دقیقا همینه. کار تیم رسانه ای هستش که ازش حمایت می کنن. همون گروه عوضی شون با اون رییس خیکی و دوزاری که چسبیده پشت برانکو و کروات ها می خوان تاج نباشه که کی روش رو نیاره
  • پدرام CA ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    فکر کنم واعظ ذو میگن!
  • حمید IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    این قانون بازنسشته و دو شغله ' شامل اعضای شورای نگهبان ' تشخیص مصلحت و مجلس خبرگان نمیشه احیانا 😅😅؟
  • 4444 همیشه آبی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    بین کاندیداها فقط تاج رو میشه در حد ریاست فدراسیون دونست چون هم تجربه بالایی داره و هم نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست همینکه میگه یکی در حد کیروش و برانکو رو میارم خودش عین صداقته. واعظ آشتیانی و اسدی انسانهای غیرعادی و بسیار جنجالی هستن و اگه خدای ناکرده انتخاب بشن رسما در فوتبال ایرانو باید گل گرفت با هارت و پورت نمیشه فدراسیون چرخوند افرادی مثل تاج و نبی و ترابیان در فوتبال ایران کم پیدا میشن اینا واقعا اینکاره هستند و سپردن فدراسیون به افراد نابلد فوتبالمونو به جاهای بدتری میکشونه ضمنا در ماجرای ویلموتس یادمون باشه که بازیکنای تیمملی در باخت به بحرین و عراق تاثیرگذار بودند و همه چیز به ویلموتس یا فدراسیون برنمیگرده ویلموتس اگه بحرین و عراق رو میبرد مسلما ول نمیکرد بره هر کسی که از اروپا میاد ایران یه نیم نگاهی هم به کشورهای عربی داره کسانی مثل استراماچونی و پین و دیاباته و شفر و برانکو و خیلیهای دیگه از ایران به دلارهای عربی رسیدند بنابراین ویلموتس قطعا دنبال موفقیت با ایران بود اگه موفق میشد عربها با قرارداد بالای 20 میلیون دلار میگرفتنش(کلا 20میلیون برای مثلا 4سال)
  • R.b IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    از دوره دیگه احراز صلاحیت رو بدن به شورای نگهبان😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی