نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شکایت از رئیس‌جمهور آمریکا تأیید شد/ فدراسیون فوتبال هیچ تقصیری ندارد؛ ترامپ باید پاسخگو باشد!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده «مارک ویلموتس» که منتهی به پرداخت غرامت از سوی ایران شد، از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شکایت کردند.

چندی پیش بود که دادگاه عالی ورزش فدراسیون فوتبال ایران را محکوم به پرداخت ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار یورو به مارک ویلموتس مربی بلژیکی و سابق تیم ملی کشورمان کرد.

مهدی تاج رئیس سابق و دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که این پرونده در زمان مدیریت آنها بر فوتبال ایران تحمیل شده بود، اعلام کردند به دلیل تحریم تشدیدها در دولت دونالد ترامپ در آمریکا، امکان پرداخت قرارداد ویلموتس را از «محل مطالبات ایران» در فیفا نداشتند.

بر اساس این ادعا که ابهاماتی هم در آن وجود دارد، ایران به خاطر تعویق در پرداخت قرارداد ویلموتس باعث شکایت این مربی به فیفا و در نهایت محکوم کردن فدراسیون شد.

بعد از اعلام رای ویلموتس، هرچند تاج دوباره توضیحاتی در خصوص این پرونده ارائه کرد، اما به دلیل افزایش فشارهای همه جانبه روی فدراسیون سابق، اعضای هیات رئیسه اقدام عجیبی را انجام دادند و از دونالد ترامپ و دولت آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

عبدالکاظم طالقانی یکی از اعضای سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با تایید شکایت از ترامپ در دادگستری تهران گفت: دقیقاً همین کار را کرده‌ایم و تا انتها هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: دادگاه عالی ورزش صراحتاً در جزئیات رأی خود اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال ایران هیچ تقصیری در این پرونده و پرداخت دیرهنگام پول ویلموتس ندارد. ما برای خسارات مادی و معنوی که به جمهوری اسلامی وارد شده است از ترامپ شکایت کرده‌ایم.

طالقانی افزود: بابت تصمیمات غیر خردمندانه دولت آمریکا از آنها شکایت کرده‌ایم تا چندین برابر پول مربوط به قرارداد مارک ویلموتس را به عنوان خسارت از آنها دریافت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    اینها دیگر چه مارمولکهایی هستند . این شارلاتان بازی به عقل جن هم نمی رسید . ببین چه اتاق فکری حامی اینهاست که نسخه اینطور دغل بازی هایی را می پیچد .
    • جک پیکان IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      در ست تحریم باعث شده . بدهکار شوید . ولی بهانه هست یک تیم در ایران شبانه شده با کیف هم بدهی را انتقال می دهد. راهش را از استقلل بپرسید
  • توفان DK ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    گویا هر چیزی حدی دارد مگر تمسخر و ریشخند و هرزه بازی!
  • شفای بابا مسعود IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    تاج و دوستانش همچنان مشغول ماله کشی بر تفکرات مافیای سرخ فوتبال و حامیانش هستند نونتون نبود آبتون نبود دنباله روی از مافیای سرخ و دفع کیروش و جذب هر مربی غیر از او (طبق خواسته آنزمان مافیای فوتبال ) دیگه چی بود ؟ اون زمانی که حاتم طائی شده بودید و از جیب ملت خرج میکردین و مایه میگذاشتین فکرتون کجاها که سیر نمیکرد اسپانیا چطور بود ؟ سواحل الیکانته !! اون هم از همین پولهای بلوکه شده بوده یا نه ؟
  • پدرام CA ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    قربوتن ایندفعه که رفتی دادگستری یک شکایت هم از اون هتله تو روسیه بکن! دانی که نهصد تا جای نود تا!
  • فرهنگ US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    گیریم که ترامپ مقصر اصلیه عدم پرداخت به سرمربی مفتخور بلژیکیه و فدراسیون بی تقصیره، جرم وزارت ورزش سابق چی میشه که فدراسیون را وادار کرد که با سرمربی مفت بر ششصد هزار دلاری قرارداد شش میلیون دلاری برای سه سال ببنده؟
  • شیرزاد CA ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    زکی آقا رو میخواد خسارت بگیره از کجا از فروش هلوهای باغ ترامپ تو شهریار؟ یا میخواین زمین بابای پمپئو تو بردسیر رو مصادره کنین؟ آقا رو چند برابر خسارت ویلموس هم میخواد چه کم اشتها. تو بیا جریمه ویلموس رو بده. هر چند برابر تونستی بگیری مال خودت گوارای وجود خوبه. راستی یه هم اپارتمان هم هست پسر ترامپ تو سه راه آذری مث که به دو نفر همزمان فروخته یه شکایت هم برو بزار رو اون بالاخره مثل بقیه چیزهاش نقد نیس ولی سنگ مف گنجیشک مف
  • بستوزن لنگ IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    ترامپ رواحتمالا بازداشت کنن چون باعث سکته ی موقت تاجوالملوک مهدی تاج هم شدالبته سکته ی ایشان بسیارمفیدبودچون اززیرفشارآنوقت خارج والان باقلبی آرام وروانی شادبرگشتن دوباره رییس بشن خجالت چیزخوبیه اگه یه خورده بکشیداعتیادنمیاره که هیچ برای بدن هم مفیده🤮🤮🤮🤮😠😠😠😠
  • ف پرسپولیسی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    شما اگه عرضه پول گرفتن داشتین موقع مسئولیتتون پولای بلوکه شده تو فیفا رو میگرفتین!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی