سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
۲ |
۵
زمان رونمایی از بمب استقلال‌ در تمرینات مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد محمد محبی فردا در تمرین تیم آبی حاضر می شود و اولین تمرین خود را با تیم استقلال انجام خواهد داد.

باشگاه استقلال امروز صبح از ساعت آغازین وقت اداری تلاش می کرد با واریز حق رضایتنامه باشگاه سانتاکلارا مجوز حضور این بازیکن در تمرین را دریافت کند. به نظر می رسد تا پایان وقت اداری موفق به انجام این کار شود و محمد محبی هم فردا در تمرین تیم آبی حضور پیدا کند.

رسانه های پرتغالی مبلغ رضایتنامه محمد محبی را ۲۰۰ هزار دلار اعلام کرده اند و گفته اند حضور محمد محبی در تیم آبی یکساله و قرضی خواهد بود. پرتغالی ها با این امید رضایتنامه محمد محبی را برای تیم استقلال صادر کردند که این بازیکن به سبب درخشش در ترکیب این تیم به اردوی تیم ملی فوتبال ایران راه پیدا کند و با حضور در جام جهانی به بازیکن گران تری تبدیل شود.

محمد محبی بعد از بازی در استقلال تنها یک فصل با تیم پرتغالی قرارداد خواهد داشت و شاید این باشگاه در پایان فصل جاری این بازیکن را به صورت دا ئمی به تیم جدید انتقال دهد.

حضور یا عدم حضور محمد محبی در بازی استقلال – سپاهان منوط به نظر ساپینتو است. محمد محبی پیش از سفر به تهران در تمرینات و بازی های دوستانه تیم سانتاکلارا نمایش خوبی داشت و حتی در بازی با ریوآوه برای تیمش گلزنی کرد و در روزهای سفر به تهران هم به صورت اختصاصی مشغول تمرین است. او از نظر بدنی شرایط حضور در ترکیب تیم آبی را دارد؛ با این حال شاید ساپینتو برای هماهنگ کردن او با دیگر بازیکنان در بازی با سپاهان از این بازیکن در ترکیب ثابت تیم آبی بهره نبرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    پدرجدید تیم پیروزی
    • کیسه حکومتی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      گفتی پدر یاد مهدی عبدی افتادم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی