پست تخصصی گزینه برزیلی پرسپولیس مشخص شد/ وینگری که به جای مهاجم جا زده شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از همان روزهای آغازین نقل و انتقالات تابستانی جذب یک مهاجم خارجی در اولویت برنامه های پرسپولیس در بازار تابستانی قرار گرفت اما همچنان جستجوی سرخ ها برای جذب مهاجم بی نتیجه باقی مانده است.

در هفته‌های اخیر گزینه‌های متعددی همچون کاسیانو، آلیسون سافیرای، الف مانگا و یورگن لوکادیا مطرح شدند که هر کدام بنا به دلایلی به مرحله عقد قرارداد نرسیدند و با توجه به همین مساله باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر مذاکرات با مانگا را آغاز کرده است؛ مهاجمی که چندی پیش خبر توافق نهایی او با باشگاه پرسپولیس هم اعلام شد اما در نهایت برای امضای قرارداد به تهران نیامد. حالا پرسپولیسی ها در دور جدید مذاکرات امیدوارند تا با سفر مانگا به تهران طلسم جذب مهاجم خارجی شکسته شود.

اما نکته قابل توجه در خصوص گزینه برزیلی پرسپولیس عملکرد او به عنوان مهاجم نوک است.مانگا در ۳۵ دیداری که به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته فقط ۸ بار موفق به گلزنی شده و این در حالی است که در پست وینگر راست در ۲۹ بازی ۱۸ بار دروازه رقبا را باز کرده است.این آمار نشان می دهد که پست تخصصی مانگا وینگر راست است و احتمالا با توجه به نیاز پرسپولیس از سوی مدیر برنامه هایش به عنوان مهاجم تخصصی معرفی شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه دوغی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    پرس فورواردنمیخادشده باعمری وخدادادی کارودرمیاره.فوروارداهمه بایدبراکیسه دوغی باشه تاآخرسربزنن ب کل وکاسه ی موقشنگ ساپی شیرجه زن
    • لنگ مکتب هوچی گری IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      اصلا متوجه شدی چی گفتی لنگی هوچیگر بی هویت؟ من نمیفهمم یه تیم مگه چندتا مهاجم میخواد عبدی و پاکدل و تمیروف و عیسی هم نیم فصل دوم این چارتا مهاجم سایه هم که میشه ترابی و صادقی و امیری و عالیشاه و این 8 تا تاز چندتا جوون هم هستن اما بخاطر اینکه گلممد به جوونا اصلا بازی نمیده و فقط پیر پاتال و درصد براش مهمه اونارو رو امار نیاوردم😂 لنگی جان همین گواردیولا بدون مهاجم نوک تخصصی 6 گانه اورد با بارسا اسپانیا بی مهاجم نوک قهرمان جام ملت ها و جام جهانی شد ترکیب سرورتو ببین دفاع راست کمبود بازیکن داریم اصلا هافبک بازیساز نداریم حداقل دو تا باید تو تیم باشه این همه کمبود بازیکن داریم مهاجم نوک های استقلالو ببین مطهری و رمضانی و کاوه شهباز زاده و بابایی و بقیه همه وینگر و یا مهاجم سایه بازی میکنن من نمیفهمم این همه هوچی گری واسه چیه؟ این همه بازیکن گرفتین کل لیگو گرفتین مربی 40 میلیاردی دو تا کمک رو هم 700 هزار دلار بازیکن 35 میلیاردی و 30 و 25 میلیاردی هرکی تمدید کرد 10 میلیارد گرفت و 30 تا قرار داد بست این همه خرج کردین بلاخره صندوق حمایت محرومین و ارز دارو برای بیمارای خاص تموم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی