نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش باشگاه استقلال در مورد بازگشت یک ستاره/ همه استقلالی‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال بعد از نهایی کردن کار انتقال محمد محبی به استقلال در تلاش برای بازگرداندن مهدی قایدی است. البته بازگشت این بازیکن به راحتی محمد محبی نیست.

به این خاطر که شباب الاهلی برای خرید استقلال پول کلانی را به آبی ها داد و بدون شک در این برهه از زمان راضی نخواهد شد به این راحتی مهدی قایدی را از دست دهد. هر چند حضور این بازیکن در تیم اتحاد کلبا منتفی شده است و در خصوص حضورش در تیم الوصل هم خبر تازه ای در رسانه ای اماراتی منتشر نشده است.

شاید در نهایت باشگاه استقلال مهدی قایدی را همانند محمد محبی به صورت قرضی از تیم شباب الاهلی در اختیار بگیرد.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد جذب مهدی قایدی می گوید: در اینکه قایدی بازیکن بسیار خوبی است، شکی وجود ندارد و دوست داریم به جمع ما اضافه شود و از قابلیت‌های او استفاده کنیم. استقلال قایدی را پرورش داد و به جایی رساند که خودش دوست داشت. اکنون که استقلال می‌خواهد از این بازیکن استفاده کند، باید شرایطی به وجود بیاورد که زمینه استفاده از او مهیا شود و به استقلال کمک کند. همه استقلالی‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، اما یکسری شائبه‌ها آزاردهنده است. چیزهایی شنیدیم که نمی‌توانیم درباره آن حرف بزنیم. بازگشت قایدی می‌تواند برای او و استقلال نفع داشته باشد و پله‌های قهرمانی زودتر طی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سلطان IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    بابا شما دیونه هستید چتونه ۵ تا وینگر داریم این میخواید واسه چی اگر پول دارید اول پول بازیکن رو بدید بعدش هافبک طراح خارجی رو بخرید الان قایدی چه دردی از ما دوا میکنه ۱۰ تا مهاجم گرفتند بخدا
  • mohammad__taji79 IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    اووووف.. خدا کنه بیاد قایدی جاش تو دربی ها خیلی خالیه، اگر بیاد کنار محبی حسابی میترکوونن🔥🔥🔥شباب الاهلی قایدی رو به هیچ تیم اماراتی نمیده چون نمیخواد رقیباش رو تقویت کنه برای همین جذبش برای استقلال راحت تر میشه.. اومدنش به استقلال به نفع خودش هم هست تو ماههای منتهی به جام جهانی میتونه با درخشش تو استقلال مسافر جام جهانی بشه⁦✌️⁩👏💙
  • ناشناس IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    قائدی بیاددانشگرکه رفته کی میشه هم اتاقش توبازیکناکی هست که بتونه هم اتاقش بشه ؟🤔 شایدبشه روشهباززاده یااون دفاع خارجی هست قدبلنده حساب کرد اگه دیاباته بودکه نمیزاشت هم اتاقی کسی بشه حالا وایسیم ببینیم کی میتونه باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی