نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرهاد مجیدی ببر اماراتی را رام کرد/ سبک دفاعی مجیدی زیر ذره بین اماراتی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه اماراتی در گزارشی به سبک بازی اتحاد کلباء زیرنظر سرمربی سابق استقلال پرداخت.

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال در این فصل هدایت اتحاد کلباء امارات را برعهده گرفت تا در لیگ این کشور وارد چالش جدیدی شود.

اتحاد کلباء ملقب به «ببرها» به تازگی از اردوی تدارکاتی اتریش به امارات برگشت. اردوی ۳ هفته ای مجیدی نشان داد مربی ایرانی به دنبال دستاوردی بزرگ به همراه این تیم گمنام است. 

مجیدی در این اردوی آماده سازی ۳ بازی دوستانه انجام داد و در هر ۳ بازی برنده شد و تیمش گلی دریافت نکرد.

در همین رابطه سایت «خلیجی» به تحلیل سبک بازی مجیدی به همراه اتحاد کلباء پرداخت و گزارشی با تیتر «فرهاد مجیدی تاکتیک دفاعی را به ببرها تزریق کرد» نوشت.

رسانه اماراتی در این زمینه نوشت: اتحاد کلباء اردوی خارجی خود را در اتریش به پایان رساند که به مدت سه هفته به طول انجامید. این اردو شامل تمرینات فشرده زیادی بود و علاوه بر آن سه بازی دوستانه برگزار کرد که اتحاد کلباء در این بازی ها کلین شیت کرد و گلی دریافت نکرد. اتحاد کلباء در اولین بازی مقابل چمپیون اسلوونی ۵-۰ در دومین بازی مقابل هلفورت اتریش را با نتیجه ۳-۰ و در سومین بازی مقابل برگوئتنائو اتریش با نتیجه ۴-۰ به پیروزی رسید.

این نشان می‌دهد که بازیکنان اتحاد کلباء سبک بازی فرهاد مجیدی مربی ایرانی خود که به بازی با سیستم دفاعی معروف است را درک کردند. هرچند مجیدی به عنوان بازیکن یکی از بهترین مهاجمان لیگ ایران و امارات بود ولی در دروان مربیگری اش بازی هایش دفاعی است.

فرهاد مجیدی فصل گذشته به همراه استقلال تهران قهرمان لیگ ایران شد. استقلال در ۳۰ بازی تنها ۱۰ گل دریافت کرد و ۲۱ بار دروازه خود را بسته نگه داشت که یک رکورد جهانی است.

اتحادکلباء قرار است از روز پنجشنبه مرحله سوم (آخرین) آماده سازی خود را از سر بگیرد که شاهد چندین جلسه تمرینی و همچنین مسابقات آزمایشی برای سازگاری با آب و هوا و افزایش هماهنگی بین بازیکنان قدیمی و جدید خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوز IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    الفرهاد ال اخراج هفته پنجم ، مربی کیسه هم همینطور ، کیسه کشا آماده باشین واسه نشوندن شاخ فرهادتوی روی سه چرخه و سقوط به لیگ دسته سه
    • mahsa US ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      لنگی بدبخت فصل قبلم همینو میگفتین ولی معلومه بد سوزونده ک هنو چرت و پرت میگین و اینقد پیگیرین این فصلم میسوزونه پماد داشته باشین کنارتون همیشه
  • عادل IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    فعلا با ستاره جعلی و یحیی پولکی حال بدی دارید. عقده ای لنگی فرهاد سرورتونه چند ماه دیگه موهای مصنوعی یحیی را پاره پاره کردید معلوم میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی