آخرین خبر از جزئیات انتقال مهدی قایدی به استقلال/ نگفتم شائبه‌هایی وجود دارد اما...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر؛ استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است.

 در شرایطی که تنها دو روز تا آغاز رقابت های لیگ بیست و دوم باقی مانده استقلال برای دیدار برابر سپاهان در هفته اول آماده می‌شوند و این باشگاه همچنان برنامه های نقل و انتقالاتی خود را دنبال می‌کند، محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره شرایط آبی‌پوشان صحبت کرده است. او همچنین در بخشی از مصاحبه اش درباره گفت‌وگویی که روز گذشته از او درباره مهدی قایدی منشتر شد توضیحاتی را داد که در ادامه می‌خوانیم:

در ابتدا درباره وضعیت فعلی استقلال صحبت کنیم که با ساپینتو کار را دنبال می‌کنید؛ شرایط تیم از نظر شما چطور است؟

ما تمام شرایط را برای تیم مهیا کرده‌ایم؛ زمین تمرینی خوب، شرایط اردویی مناسب و ... فراهم کردیم که بتواند از تمام پارامترها نهایت استفاده را داشته باشد. این مدیریت حق خودش را به تیم ادا کرده و هر کاری که لازم بوده، انجام داده است. آقای آجورلو تمام زحمات خودش را وشیده تا یک تیم قوی، با پشتوانه و استوار را روانه لیگ پیش رو بکند.

فصل نقل و انتقالات برای استقلال آنطور که انتظار داشتید پیش رفت؟

ما با توجه به تیم قهرمانی که داشتیم، تمام نقاط ضعف‌مان را مرتفع کردیم و نیروهای جوانی به تیم اضافه شدند که بتوانیم کیفیت کارمان را ارتقا بدهیم تا در ادامه راه درگیر چالشی نشویم. سعی کردیم با جدایی سرمربی، سرمربی جدیدی جذب کنیم که اندیشه هایی داشته باشد که بتواند از موجودیت و افتخارات باشگاه استقلال به خوبی دفاع کند. ما به زعم‌ خودمان سعی کردیم بهترین ها را انتخاب کنیم.

در بازه نقل و انتقالات بازیکنانی هم بودند که شما قصد جذب آنها را داشتید اما گفته شد با قراردادی بالاتر به تیم رقیب پیوستند.

ما برای خودمان حد متعارفی داشتیم و سعی کردیم آن را اجرا کنیم. ما نمی‌خواستیم کسی از ما به صورت نردبانی استفاده کند و اعتبار باشگاه استقلال برای پرش بازیکنی به تیم دیگر نردبان شود. ما دوست داشتیم با توجه به توانایی مالی خودمان و عشق و علاقه ای که یک فرد به استقلال بازیکن جذب کنیم. اینکه این اتفاق نیفتاده نشان می‌دهد شانس خدمتی برای بازیکن پیش نیامده که این اتفاق برایش بیفتد. باشگاه استقلال ضرری در این زمینه نکرده و این مسئله در آینده هم ثابت خواهد شد.

شما روز گذشته در گفت‌وگویی درباره بازگشت مهدی قایدی صحبت کردید و گفتید شائبه هایی در مورد این بازیکن وجود دارد.

در این مورد خلط مبحث شده است؛ من نگفتم شائبه هایی در مورد شخص ایشان وجود دارد اما مهدی قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر. استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است. البته باید شرایط برای بازگشت او مهیا باشد.

آخرین خبر از جزئیات انتقال مهدی قایدی به استقلال/ نگفتم شائبه هایی وجود دارد اما...

پس منظور شما از اینکه "شائبه هایی در مورد این بازیکن آزاردهنده است"‌، چه بوده است؟

منظور از آزاردهندگی شائبه ها، تیم های عربی هستند که این بازیکن را می‌خواهند؛ اینکه امکان دارد این بازیکن به الوصل و کلبا برود برای ما شائبه هایی آزاردهنده است و هواداران ما را آزار می‌دهد. صحبت ما درباره شخص مهدی قایدی نبود و زندگی شخصی ورزشکار به ما ارتباطی ندارد. هر کسی خودش جوابگوی زندگی شخصی اش است. برای ما رفتار مهدی قایدی در زمین مهم است و می‌توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم.

در خصوص رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده خبر جدیدی نیست؟ این مبلغ دریافت شده است؟

خیر؛ من اطلاعی ندارم. به هر جهت بازیکن باید در بلژیک قرارداد ببندد تا سپس این اتفاق رخ بدهد.

مبلغ رضایتنامه چقدر بوده است؟

این مبلغ در قرارداد ایشان ذکر شده و مشخص است. من از جزئیات قرارداد اطلاعی ندارم.

صبح امروز هم خبر عقد قرارداد محبی منتشر شد. 

ما در حال انجام کارهای این بازیکن هستیم و به زودی همه چیز انجام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    کیسه امسال تمااام مهاجم های لیگ را خرید که پرسپولیس نخره... چقدر یه تیم میتونه حقیر باشه خخخخ این قایدی را هم بگیرید ببینم چکار میخواید بکنید... خخخ نیم فصل کیسائوپینتو که شوت میشه بیرون دونه دونه مهاجم ها هم دونبال تیم خخخخ
    • حقگو IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      یک طرف قضیه بحث عرضه است که مدیران ما داشتند ومدیران حکومتی نیم لنگ نداشت یک طرف قضیه هم بحث ضرب تامیل قدیمی است کور شود هر آنکس نتواند ببیند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی