نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
۴ |
۴
درخواست جالب باشگاه استقلال از سازمان لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس تصمیم سازمان لیگ دیدارهای هفته نخست لیگ برتر به خاطر مشکلات بلیت فروشی بون حضور تماشاگر برگزار می شود.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که تماشاگران زیادی از استقلال بلیت‌ بازی با سپاهان را خریداری کرده بودند. البته با اعلام سازمان لیگ هزینه بلیت‌های خریداری شده به حساب تماشاگران باز گردانده خواهد شد. 

در پی عملیاتی شدن این تصمیم باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ گفته به منظور رعایت عدالت هفته نخست دور برگشت لیگ برتر هم باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود. به واقع درخواست باشگاه استقلال این است که دیدار استقلال با سپاهان در استادیوم نقش جهان هم باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود. به این خاطر که آبی‌ها در بازی رفت از حمایت تماشاگر برخوردار نیستند. 

قرار بود دیدارهای لیگ برتر در فصل پیش رو با حضور ۳۰ درصدی تماشاگر برگزار شود اما ساعاتی پیش سازمان لیگ اعلام کرد بازی‌ها در هفته نخست به دلیل مشکلات در بلیت‌ فروشی از سوی باشگاه‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدي IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    مگه باشگاه بزرگ استقلال به غير از عدالت جويي چيز ديگه اي خواسته كه شاخ درآورديد؟ چرا اجرا كردن عدالت براتون تعجب برانگيزه؟
  • آبی IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    حالا که هفته اول بدون تماشاگر شده و بعضی تیما از نبود تماشاگر هم ضرر مالی میکنن هم ضرر حمایت روانی. یه پیشنهاد خوب دارم. بهتره تعداد تماشاگر هفته اول دور برگشتو پنجاه درصد کنن. هم از لحاظ تماشاگر، هم درآمد بلیط فروشی. مثلا بازی برگشت سپاهان و استقلال کلا ۵۰_۵۰ بشه که هیچ تیمی ضرر نکنه. لایک بزن
  • ساسان IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    سامانه ی بلیط فروشی مشکل داره ؟ باشه ، بلیط ها رو مثل گذشته حضوری در استادیوم بفروشید، یک عمر مگه داخل استادیوم بلیط نفروختبد !؟ این یک بار رو هم روش.
  • کیسه سوز IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    بله دیگه وقتی سوگولی حکومت باشی و زورکی قهرمانت کرده باشن بایدم واسه کل فوتبال کشور تعیین تکلیف کنی ، با سردار جونت همه چیز شدنیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی