پدیده لیگ بیست و یکم به استقلال برمی‌گردد؟/ انتقال خبرسازی که به مشکل خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین شایعه حکایت از آن دارد که شاید امیرحسین حسین زاده به تیم استقلال باز گردد.

این بازیکن جوان پس از درخشش در ترکیب استقلال به عنوان پدیده لیگ بیست و یکم معرفی شد.امیرحسین حسین زاده که از استقلال به شهرت و تیم ملی رسید خیلی زود از این تیم جدا شد و به بلژیک رفت.

او بندی در قراردادش با استقلال داشت که می‌توانست با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار از جمع آبی ها جدا شود. مبلغی که ابتدا برای باشگاه اروپایی شارلروا نباید مشکل ساز می‌شد اما...

باشگاه شارلروا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیر حسین حسین زاده به مشکل خورده  و بیات مالک ایرانی این باشگاه بلژیکی با گرفتاری مالی مواجه شده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که در صورت عدم پرداخت ۲۵۰ هزار دلار استقلال، این هافبک تکنیکی و جوان به جمع آبی پوشان بازگردد.

شنیدیم یکی از مدیران باشگاه استقلال با امیرحسین حسین زاده و مدیربرنامه هایش در خصوص بازگشت به تیم سابقش مذاکراتی داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کورش کبیر اریا برزن امیر کبیر IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    اول از کشور ّ بلژیک حکومت کثیف داره دو دادگاه کثیف تر اگر یک نفر تروسیت یا قاتل هزار نفر پشت پرده باهم زد بند کنند حقوق بشر قاتل تروسیت فرقی نداره ازاد هست دوم اگر خبر دارید ریس فدارسیون بلزیک ایرانی هست و ریس چند باشگاه تناه دلیل تراسفر شدن همین هست بیرواند کیسه گل لیگ شد میانگین تو بازی های کمی که کرد هر بازی 3 تا 4 گل خورد بعد تیمی که 250 هزار دلار نداره شک نکنید سطح اون لیگ هزار مرتبه کمتر از لیگ برتر از ایران هست امیر حسین با وجودی که از این تیم میلی این دوره نفرت دارم چون که ملی نیست ملی معنای تیم همه مردم چه زن چه مرد ولی امیر حسین سال جام جهانی تو استقلال هزار مرتبه بیشتر امکان دعوت تو لیست هست پس به تیم اول اسیا ایران از نظر محبوبیت برگرد
  • امیر پرسپولیسی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    بچه ها سریع یدونه صندلی بیارید یه دونه کیسه کش اصافه شد آخه دیگه جا نیستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی