نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۵
مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی یکی از اهداف استقلال در نقل و انتقالات است، اما به نظر می‌رسد شانس چندانی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان نداشته باشد.

ستاره دو فصل قبل استقلال با یک انتقال خوب به لحاظ مالی در تابستان گذشته راهی لیگ امارات و باشگاه الاهلی شد. قایدی شروع خوبی در این تیم داشت ولی هرچه گذشت، این ستاره با استعداد را بیشتر روی نیمکت و  سکو دیدیم، تا درون زمین.

اخباری که طی روزهای گذشته به گوش رسید، حاکی از آن بود که مدیران الاهلی دیگر علاقه ای به همکاری با قایدی ندارند. حتی  سرمربی سابق این تیم هم معتقد بود که مهدی تمام وقت و انرژی‌اش را برای تفریح می گذارد و نیازی به مهاجم ایرانی‌اش ندارد. ژاردیم سرمربی جدید الاهلی هم به مدیران این باشگاه اعلام کرد که نیازی به قایدی ندارد و این بازیکن می تواند از الاهلی جدا شود.

قایدی ۴ فصل دیگر با الاهلی قرارداد دارد و با توجه به اینکه این باشگاه هزینه زیادی برای جذب قایدی کرده، قطعا حاضر نیست به راحتی این بازیکن را از دست بدهد. یکی از گزینه‌های پیش رو برای مهدی بازگشت قرضی به استقلال است. از یک طرف گفته می‌شود او به خاطر شرایط خانوادگی‌اش ترجیح می‌دهد در امارات بماند و از طرف دیگر استقلالی‌ها کماکان پیگیر بازگرداندن او به لیگ برتر هستند.

در حالی که طی روزهای گذشته این بحث مطرح شده که قایدی در این مقطع علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ایران ندارد و همسر این بازیکن هم مخالف بازگشت او به ایران است، ولی استقلال همچنان برای بازگشت مهدی تلاش می کند و حتی صحبت‌های اولیه را هم با این بازیکن انجام داده است.

اطرافیان قایدی مدعی هستند شانس استقلال برای جذب این بازیکن زیاد نیست؛ مگر اینکه قایدی به خاطر حضور مجدد در تیم ملی و قرار گرفتن در لیست اسکوچیچ برای جام جهانی قید حضور در امارات را بزند و به استقلال بازگردد و البته همسرش هم در این راه مخالفتی نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهراب IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    شوگر مامی مخالفه
  • مو مصنوعی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    به خاطر یه مشت دلار و 250 گرم گوشت ! آینده شو تباه کرد
    • ع.شرقی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      متاسفانه فضای بسته!! و ظرفیت کم !! باعث میشه خیلی از سلبریتی ها، و بخصوص فوتبالیست ها نتونن در خارج از ایران موفقیت داخل را داشته باشن ، بلافاصله از خروج از ایران جوگیر میشن و رو به فضای مجازی و تبلیغات..میارن و فوتبالشونو نابود میکنن...کشورهای عربی هم تو راًس هرم نابود کردن ستاره های فوتبال قرار دارن...
  • آبی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    درود به این همسر. ما هم مخالفیم. بازیکن به اندازه کافی داریم/
  • نساجی قائمشهر IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    همه ازدواج میکنن و باانگیزه تر میشن و موفق تر ولی یکی از ستاره های جوون کشورمون با این خانومش ک میشه گفت دشمنش هست داره راه بدی رو طی میکنه,امیدوارم زودتر سرش ب سنگ بخوره و ب خودش بیاد,چون هنوزم میتونه دوباره شروع کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی