نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ببینید| تغییری که ناصر حجازی در یک پرسپولیسی ایجاد کرد/ مدافع اسبق قرمزها مدیون اسطوره استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: ناصر حجازی در عرض دو، سه روز تشخیص داد که باید در پست دفاع باشم نه حمله.

رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی در گفت‌وگویی خاطرات فوتبالی خود از سال‌های دور و رسیدن به تیم ملی تا وضعیت امروز تیم ملی فوتبال ایران را مرور کرد.

رضایی در بخشی از این گفتگو به تاثیر ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال در زندگی حرفه‌ای خود اشاره کرد و گفت: ناصر حجازی اولین کسی بود که تشخیص داد که باید در پست دفاع بازی کنم و نه در حمله.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عمو مهدی تاجی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    خیلی جالبه.. چقدر پرسپولیسی مدیون ناصر خانن.. ایشونم با احترام به علاقه شون میگفت برید تیمی که دوستش دارین.. اما نکته توی اینه که علی آقا پروین به هر قیمتی بازیکنا رو تو پرسپولیس میخاست..
  • ابیترین IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    لطفا ناصرخانو با علی بروین یکی نکنیدشما غیر ازفحش چیز دیگه نمیشنوی مکتب عبده
    • Ali IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      کاربر به نام آبیترین : خوش بود گر محک عمل آید به میان تاسیه روی شود هرکه دراو غش باشد شما که خودتان اِندِ فحاشی و پشت هم اندازی و دو رویی و خالی کردن پشت هم هستید فرقی هم برایتان نمی کند آن شخص شادروان حجازی باشد و یا کسی دیگر ،سند حاضر و دست به نقد آن رها کردن شادروان حجازی در بیمارستان و عدم کمک به آن مربی شریف ،تا یک نفر پرسپولیسی بی سرو صدا به عیادت شادروان حجازی رفت و موقع بیرون آمدن از بیمارستان مخارج عمل جراحی و دیگر خدمات بیمارستان به شادروان حجازی را پرداخت کرد و وقتی حسابدار بیمارستان به شادروان حجازی میگوید شما تسویه کرده اید شادروان متعجب می شود که من و خانواده ام که پولی نداشتیم وبا اصرار شادروان حجازی نام آن فرد کمک کننده که پرسپولیسی بوده اعلام می شود و آن کسی جز حسین هدایتی نبوده پس بی خودی خودتان را بالا نبرید و به دیگران تهمت و برچسب ناچسب نچسبانید واین موضوع را خود شادروان در تلویزیون اعلام کرد وگرنه آقای حسین هدایتی هرگز صحبتی دراین مورد نکردند. به قول شاعر و شعر معروفش : خوشتر آن باشد که حسن دلبران گفته آید در حدیث ( سخن) دیگران.
  • عمو مهدی تاجی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    با احترام.. من قبول ندارم که پول نداشتن.. خوبه یککم منطق.. اگه حتی داستانم باشه داستان خوبیه.. به نظر ناصر خان هیچوقت زیر بار ابن داستانا نمیرفت.. نمیدونم والا..
    • لنگی بی شرافت IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      بخدا هرروز که از عمرم میگذره به اینکه تاجیم بیشتر افتخار میکنم و بیشتر متوجه میشم که لنگی جماعت البته جز درصد کمی از اونها چقدر احمق و متوهمند.این داستان رو من تا به حال نشنیدم اما این اوسکول جوری تعریف کرد که فکر کنم بشه یه فیلم هندیه توپ ازش ساخت.یعنی خود لنگیها هم الان دارن بهش میخندن.ناصرخان همچین ادم فقیر و نداری بود که خونه اجاره ای زندگی میکرد و مجبور بود برای هزینه درمانش کلیه های اتیلا پسرش رو هم بفروشه.احمق جان درسته مثل گردقلمبه شما با حکومتیها و دولتهای مختلف اهل ساخت و پاخت نبود که تو زعفرانیه خونه بگیره و تو لواسان ویلا و وام چند میلیاردی برای پسرش جور کنه از حق و حقوق ملت؛اما حداقل دیگه میتونست ده ساله پیش و با دلار هزار تومنی حداقل صدهزار دلار هزینه درمان خودش رو بده.فکر کنم که تو ساله 87 که تو استقلال مربی بود حداقل دویست میلیون قراردادش میشد و یا تو سپاهان و ذوب اهن و داماش دیگه کم کم سالی صد میلیون که دریافتی داشت ضمن اینکه دو سه تا تبلیغات هم تو 5 ساله اخر عمرش انجام داد.
  • عیسی آل کثیر IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    روحت شاد ناصر خان ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی