نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خطر بزرگ بیخ گوش کاپیتان/ ستاره استقلال جایگزین می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش اگر در ترکیب آیندهوون به میدان نیاید و در لیگ برتر هلند درخشش خوبی نداشته باشد ممکن است به سرعت پیراهن تیم ملی را از دست دهد همان طور که این اتفاق برای کریم انصاری فرد رخ خواهد داد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که به دقت بازی‌های لژیونرها را زیر نظر دارد. او در آخرین اردوی تیم ملی که در دوحه و خرداد ماه برگزار شد کریم انصاری فردرا به دلیل افت در بازی‌های آاک آتن  به اردوی تیم ملی دعوت نکرد و به جای او از علی علیپور برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد. در نهایت هم کریم از لیست تیم یونانی به خاطر نمایش‌های ضعیف کنار گذاشته شد.

علیرضا جهانبخش هم این روزها نمایش خوبی در ترکیب آیندهوون ندارد به طوریکه مجبور به بازی برای تیم دوم شده است. البته او در تیم دوم یک گل زیبا زده است.

با حضور محمد محبی در تیم استقلال و اینکه احتمالا از هفته دوم در ترکیب استقلال به میدان خواهد آمد این بازیکن شانس بالایی برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی خواهد داشت. در زمان مارک ویلموتس محمد محبی در پست وینگر راست برای تیم ملی بازی می کرد و علیرضا جهانبخش به اردوی تیم ملی دعوت نمی شد و اگر به ترکیب آیند هوون بر نگردد و ارایه گر بازی‌های خوبی در لیگ برتر هلند نباشد ممکن است این اتفاق برای او تکرار شود.

نباید این نکته را هم فراموش کرد علیرضا جهانبخش یکی از کسانی بود که به دیدار مدیران رده بالای دولتی رفت و به نوعی موافق برکناری اسکوچیچ از تیم ملی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی