بازی استقلال بدون نفس تماشاگر گرم نیست/ چرا مردم را از دیدن فوتبال محروم می‌کنید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: به هیچ وجه نمی‌توان تصور کرد بازی استقلال بدون نفس گرم تماشاگر این تیم آن هم در خانه خودش برگزار شود.

اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی‌استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، با ابراز تعجب از عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: خیلی عجیب است که چنین تصمیمی از سوی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفته شده است. واقعا چطور می‌توان یکی از بهترین مسابقات نیم فصل اول را بدون تماشاگر برگزار کرد؟

وی ادامه داد: جای تاسف بسیار زیادی است که  یکی از پر شور و حال‌ترین مسابقات هفته اول بدون حضور تماشاگر برگزار شود! هم تیم استقلال و البته تیم اصفهانی پرطرفدار هستند. استقلال در کل ایران و سپاهان در اصفهان. شک نداشتم اگر این بازی با هوادار برگزار می‌شد حضور چشمگیر طرفداران استقلال این مسابقه را از هر نظر جذاب‌تر میکرد.

بازیکن سالهای دور استقلال افزود: این دو تیم همیشه با هم رقیب بودند و البته جذابیت بیشتر به خاطر مسابقات شان است. چون هم استقلال و هم سپاهان طی همه این سالها مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند و این فصل هم که هر دو تیم خوب یارگیری کرده اند و مربیان شان خارجی هستند، می‌توانستند در حضور تماشاگران یک بازی بسیار جذاب را ارائه کنند. لطفاً یک نفر از مسئولان فوتبال به این سوال مردم پاسخ بدهد که چرا تماشاگران را از دیدن چنین بازی در استادیوم محروم کردید؟

بازی استقلال بدون نفس تماشاگر گرم نیست/ چرا مردم را از دیدن فوتبال محروم می کنید؟

کارگرجم تأکید کرد: چرا با مردم شفاف نیستید؟ چرا واضح اعلام نمی‌کنید چه اتفاقی رخ داده است؟ هر کسی یک حرفی می‌زند و این برای فوتبال ما خوب نیست. این برای فدراسیون فوتبال ایران پسندیده نیست که شایعات مختلفی دهم بشود یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال باید به این پرسش جواب بدهد یک نفر باید به خواسته میلیونها استقلالی و البته طرفداران سپاهان جواب بدهد.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره بازی این دو تیم گفت: قطعاً این بازی بدون تماشاگر هم جذاب می‌شود. چون هر دو تیم دارای پتانسیل بالایی هستند اما شک ندارم اگر تماشاگران بودند بازی ۱۰۰ برابر جذاب‌تر می‌شد. چون نفس تماشاگر بازی را گرم می‌کند. حیف که نفس این تماشاگر را از فوتبال ایران دریغ می‌کنند. آنهم بدون گفتن دلیل!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی