درخواست جدی ساپینتو از مدیران استقلال/ تکلیف این ۳ بازیکن را سریع‌تر روشن کنید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال در هفته دوم باید برابر ملوان در انزلی به میدان برود این در حالی است که وضعیت چند بازیکن این تیم نامشخص است.

تیم فوتبال استقلال درحالی دیدار ابتدایی خود در لیگ بیست‌ودوم را با شکست مقابل سپاهان پشت‌سر گذاشت که در این دیدار ساپینتو همه بازیکنانش را دراختیار نداشت تا مجبور شود با ترکیبی نصفه‌ونیمه تیمش را به میدان بفرستد. این درحالی است که یکی، دو بازیکن به‌دلیل مصدومیت و چند نفر دیگر از آنجایی که با موانع قراردادی مواجه بودند نتوانستند در این دیدار حساس و نفسگیر استقلالی‌ها را همراهی کنند.

در سمت راست زمین ساپینتو از وجود حردانی محروم ماند و در جلوی زمین نیز کاوه رضایی هنوز به‌مرز آمادگی مطلوب نرسیده تا هر دو بازیکن به این ترتیب حتی در لیست اولیه بازی نیز قرار نگیرند؛ هرچند رضایی هنوز به‌صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال به ثبت نرسانده و از این جهت هم موانعی برای همراهی رضایی در دیدار جمعه‌شب مقابل سپاهان وجود داشت.

همچنین بازیکنانی مانند محمد محبی و مهدی قایدی نیز به‌تازگی به جمع استقلالی‌ها اضافه شده و آنها هم به‌صورت طبیعی نمی‌توانستند استقلال را در دیدار هفته اول این تیم مقابل نماینده اصفهان همراهی کنند. این درحالی است که محمدحسین مرادمند هم با رفع مشکلات موجود برسر گرفتن کارت پایان‌خدمت و گرفتن این کارت دیگر منعی برای همراهی استقلالی‌ها نداشته و به‌نظر می‌رسد این بازیکن هم از هفته دوم بتواند درصورت صلاحدید کادرفنی، استقلال را مقابل ملوان در انزلی همراهی کند.

درباره آخرین وضعیت این‌دسته از بازیکنان گفتنی است به‌جز حردانی که همچنان روی مچ پای مصدوم خود کار می‌کند تا هرچه سریع‌تر مهیای حضور در میادین شود، سایر بازیکنان باید موانع اداری داخلی و بین‌المللی برای ثبت قرارداد را از سد راه بردارند تا آنها هم مانند مرادمند بتوانند کارت بازی خود را دریافت کرده تا از این جهت مشکلی برای آبی‌ها در انزلی وجود نداشته باشد.

در این خصوص اما شنیده می‌شود ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که هنوز شکست هفته اول تیمش مقابل سپاهان با هدایت مورایس را هضم نکرده به‌صورت جدی از باشگاه درخواست کرده در روزهای آینده تکلیف همه بازیکنان جدیدی را که به این تیم پیوسته‌اند روشن کنند تا دست وی برای بازی با ملوان‌انزلی حسابی پر باشد.

ساپینتو از مدیریت درخواست کرده قرارداد بازیکنانی مانند محبی، قایدی و رضایی هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود و از سوی دیگر تلاش شود آی‌تی‌سی این‌دسته از بازیکنان نیز هرچه سریع‌تر صادر شود تا او با خیال راحت تاکتیک‌های مختلف را با حضور همه بازیکنانش در فرصت مناسبی قبل از دیدار با ملوان مرور کند.

همچنین سرمربی پرتغالی به پزشکان تیمش توصیه کرده بهترین شرایط را برای بهبود وضعیت حردانی به‌کار بگیرند و ازسوی دیگر نیز به کادر بدنسازی دستور داده در یک‌هفته باقی‌مانده تا دیدار با ملوان، همگی بازیکنان جدید این تیم را به فرم مطلوبی برسانند.

استقلال در دیدار هفته دوم خود مقابل ملوان پنجشنبه آینده در انزلی به میدان می‌رود و این درحالی است که اگر همگی بازیکنان اشاره‌شده برای این دیدار آماده و مهیا شوند به‌طور حتم شاهد تغییرات زیادی در ترکیب استقلال در قیاس با دیدار هفته اول این تیم مقابل سپاهان خواهیم بود. استقلال در فاز دفاعی و در سمت راست زمین در این دیدار با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که به‌نظر می‌رسد با آماده شدن بازیکنانی مانند مرادمند و حردانی، این دو به‌سرعت به ترکیب تزریق شوند؛ هرچند پیش‌بینی تغییرات در فاز هجومی این تیم هم با توجه به عدم موفقیت شهباززاده در خط‌حمله استقلال در بازی با ملوان اصلا کار سختی نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    مرادمند سرباز رضایی سرباز
  • حل معظل IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    چرا ساپینتو داره خودشو پاره میکنه؟؟ آقای ساپینتو کل تیم اصلی فرهاد مجیدی فصل قبل به جز حسین زاده رو واست نگه داشتن.وریا روهم که خودتون نخاستین.بجای دانشگرم سیلوا و مرادمند همزمان داری.مگه میخوای کوه بکنی که این همه مهاجم و وینگرمیخوای؟؟ فکرکردی اونایی که بهشون بازی نمیرسه نابود میشن و تیمتم میره توحاشیه؟فقط تمدید،خرید،.. بجا این همه خرید یکم رو تاکتیک تیمی کارکن..خیلی هم نرو توحاشیه که زمستون ایرانو نمیبینیا!
  • م IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    قهرمان قلابی پوشالی بودنش از همون بازی اول معلوم شد کیسه فهمید که این دفعه دیگه از سهمیه پنالتی خبری نیست خخخخخخخخخخخ.
    • بستوزن لنگ IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      تودیگه حرف نزن تیمت جلوتیم نصفه نیمه ذوب آهن ده نفره باکمک داورمساوی کرد دربی معلوم میشه کی قهرمانه ۴تابراتون گذاشتیم کنار آی بدو آی بدوتون دوباره بعدازبابامسعودشروع میشه صبرداشته باش لنگی
    • فریاد IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      همچی داری ازباخت تاج حرف؟ میزنی انگار سروتون تعهدداده همه بازی هاروببره وبدون باخت وجابجاکردن 4رکورد که حالا حالاها خوابش وبایدببینن اهالی لنگستان. هفته اول بادراختیارداشتن تمام بازیکنان تیم لنگ فقط یک امتیاز گرفت اونم به لطف نگرفتن پنالتی صددرصد به نفع تون تازه بایک تیم ده نفره. وته جدولی لیگهای قبل. بااین دفاسیر فقط باید گفت سنگ پای قزوین بایدبره موزه چون لنگی های پوپولیس بمراتب ارتوپرروترتشریف دارند.. والا خجالت وخوردین قی کردین. زرردنم9حدی داره..
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    اینا همش حرف ه نمیدونم علی نبود رضا نبو د بازیکن داخل باید بازی میکرد ایکس بود ایگره که بود استقلال به جهت بازیکن دستش پره شکست مقابل سپاهان نشان داد قهرمان اصلی لیگ قبلی هم سپاهان بود
  • علی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    اینا همش حرف ه نمیدونم علی نبود رضا نبو د بازیکن داخل باید بازی میکرد ایکس نبود ایگره که بود استقلال به جهت بازیکن دستش پره شکست مقابل سپاهان نشان داد قهرمان اصلی لیگ قبلی هم سپاهان بود
  • Alireza M IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    نره تو زمین بخوابه هر بازیکنی میخواد بهش بدین تا صداش بند بیاد استقلال بدون پنالتی هیچی نیست ۱۳ تا پنالتی رو به هر تیمی بدن قهرمانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی