یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
۲ |
۵
نامه مهم به استادیوم‌ها؛ جایگاه بانوان را تعیین کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های لیگ برتری باید بازی‌ها را با حضور تماشاگران خانم برگزار کنند؛ در غیر اینصورت شانس حضور تماشاگر در بازی‌ها را از دست خواهند داد.

سازمان لیگ پیش از برگزاری هفته نخست اعلام کرد بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این موضوع موجب شد تا مدیر عامل باشگاه نساجی مدعی شود این تصمیم به خاطر فشار فیفاست و از آنجایی که فعلا امکان برگزاری بازی‌های لیگ برتر با حضور خانم‌ها مهیا نیست سازمان لیگ بازی‌ها را بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کند.

البته فصل گذشته شاهد بودیم بازی‌ها بدون حضور تماشاگران خانم برگزار می‌شد و مشکلی هم در این زمینه به وجود نیامد. آیا نامه فیفا به فدراسیون فوتبال صحت دارد؟ در این باره فعلا مقامی از فدراسیون فوتبال اظهار نظر نکرده است.

اما جالب است بدانید نامه‌ای پیش تر برای استادیوم‌ها ارسال شده است که جایگاهی رابرای ورود و استقرار بانوان مشخص کنند چرا که در آینده‌ای نزدیک باید بازی‌های لیگ برتر با حضور خانم‌ها برگزار شود.

جالب است بدانید در تجهیز استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

آنچه که مسلم است در آینده‌ای نزدیک دیدارهای لیگ برتر همانند بازی‌های تیم ملی باید با حضور تماشاگران خانم برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    بسیار عااالی👏👏👏بالاخره مسئولین تسلیم خواسته فیفا شدن، داریم کم‌کم شبیه انسانهای متمدن رفتار می کنیم و این اتفاق بسیار خوب است👏💙فوتبال با حضور بانوان تماشایی تر است👍💙
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    اولا مگه بانوان جذام دارند که جایگاه ورود و استقرارشان جدا باشه؟ دوم مگه مردان ما از بانوان میترسند یا بیزارند (منهای کاربر محترم "فری" خان و سایر همفکرانشان) و سوم اگر خانمی خواست کنار پدرش یا برادرش یا پسرش یا همسرش بنشینه باید چکار کنه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی