یک نفر حامی سرمربی شیاطین‌سرخ شد/ این وضعیت غیرقابل دفاع، بد و وحشتناک است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ریو فردیناند مدافع پیشین شیاطین‌سرخ پس از شکست شرم‌آور ۴-۰ مقابل برنتفورد از اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد دفاع کرد.

ریو فردیناند در پادکست خود «Vibe with Five» به کمک سرمربی هلندی منچستریونایتد شتافت، علیرغم اینکه آنها در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

فردیناند گفت: «من برای بازیکنان ناراحت نیستم. برای تن‌هاخ ناراحتم. او با بهانه‌های واهی آورده شد. او با انتظار قراردادهای جدید آمد. احتمالاً با خودش فکر می‌کند که من گول خوردم، نمی‌دانستم که چنین چیزهایی در انتظارم است. مطمئنم که اعتماد به نفسش پایین آمد. او اینها را می‌دانست اما فکر می‌کرد که تیم را بازسازی می‌کند. اما بدیهی است که بازیکنان استانداردهای لازم را ندارند. به همین سادگی. این نتیجه یک یا دو ماه نیست. این نتیجه مدتی طولانی است.»

فردیناند اعتراف کرد که بازیکنان سابق یونایتد، از جمله خودش، گهگاه با سیاست در مورد مصیبت‌های اولدترافورد صحبت می‌کنند و از واقعیت وحشتناک وضعیت آنها دور می‌شوند. او گفت: «دلم نمی‌خواهد کسی را در باشگاه خرد کنم، اما این وضعیت غیرقابل دفاع است، خیلی بد و وحشتناک است. بله درست است که ما فقط دو بازی در این فصل انجام دادیم، اما دو بازی را بعد از فصل بد گذشته انجام دادیم. بنابراین کسی نمیتواند بگوید که تازه دو بازی گذشته. من فعلاً تن‌هاخ را مقصر نمی‌دانم. شما می‌توانید انتخاب تیمش یا هرچیز دیگر را مقصر بدانید، اما مسئله بزرگتر از این حرفهاست.»

یک نفر حامی سرمربی شیاطین‌سرخ شد/ این وضعیت غیرقابل دفاع، بد و وحشتناک است

فردیناند در ادامه، صحبت‌های هم‌تیمی سابقش گری نویل را تکرار کرد و از گلیزرها خواست که آرامش تامپا، فلوریدا، را ترک کنند و پا به میان آشفتگی منچستر بگذارند: «آن لعنتی‌ها کجا هستند؟ به اینجا بیایید! این مثل هیچ تجارت عادی دیگری نیست، این یک باشگاه فوتبال با میراث بزرگ، با تاریخ، با شخصیت و افراد واقعی است. پس درست با این باشگاه رفتار کنید. آنها با هواداران ارتباط برقرار نمی‌کنند، با مردم ارتباط برقرار نمی‌کنند، هیچکس نمی‌داند آنها کجا هستند. به نظر من این بی‌احترامی است، این بی‌قانونی است. آنها باید به اینجا بیایند، با همه روبه‌رو شوند و بخشی از تقصیرها را گردن بگیرند. ما فقط نتیجه را نمی‌بازیم بلکه کتک می‌خوریم. ما مایه شرمساری شده‌ایم و هیچکسی جلو نمی‌آید که کاری کند.»

نویل در جریان پوشش پس از بازی گفته بود: «خانواده‌ای در آمریکا وجود دارد که می‌گذارد کارمندانش تقصیرها را گردن بگیرند. آنها باید سوار هواپیما شوند و به منچستر بیایند و توضیح دهند که برنامه چیست. ما هرگز گلیزرها را اینجا ندیدیم.»

یونایتد در خارج از زمین نیز با مشکلاتی مواجه است، خصوصاً حماسه فرنکی دی‌یونگ که برای کاهش درد یونایتد ذره‌ای کمک نمی‌کند. به گفته فردیناند، یونایتد در تعقیب دی‌یونگ مانند الیور توئیست رفتار می‌کند: «ما خودمان را برای این بازیکن کشته‌ایم. به مدت ۳ ماه در بازار نقل و انتقالات کلاه گدایی‌مان را در دست گرفتیم و التماس کردیم که لطفاً بیا پیش ما، لطفاً بیا پیش ما! لطفاً بچرخ و ما را ببین. ما هنوز اینجاییم، یک فرصت به ما بده! چطور خود را در چنین موقعیتی قرار دادیم؟ چطور به خود اجازه دادیم که در چنین موقعیتی قرار بگیریم؟ آیا فکر می‌کنید کلوپ یا پپ یا سرالکس یا ژوزه اینگونه دنبال یک بازیکن راه می‌افتند؟ آنها هرگز این کار را نمی‌کنند!»

همه چیز برای یونایتد در بازی مقابل لیورپول در تاریخ ۲۲ آگوست روشن‌تر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع.شرقی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    .مشکل تصمیمات یکشبه و عدم مدیریت پر باشگاه و آوردن مربیان تیم های پایه!! است تن هاخ و رانگنیک!! برای تیم هایی مانند آرسنال یا لاپپزیک آلمان خوبن و نه تیمهای مدعی...بهترین نتیجه را در همین دوسال اخیر مایکل کریک گرفت که بعنوان سرمربی موقت بعد از سولشایر آمد و در پنج بازی دو تساوی و سه برد داشت... یکی از مشکلات منچستر در بحث حمله عدم همکاری هافبک ها و وینگرها با خط حمله تیم است...اصلا مهاجمی مانند رونالدو که تمام کننده است نباید برای خودش موقعیت ایجاد کند ..بلکه باید موقعیت ایجاد شده توسط دیگران را گل کند که در این چند بازی اصلا موقعیتی برایش ساخته نشد...و از همه بدتر دفاع متلاشی تیم تمرکز خط هافبک و حمله را بهم میریزد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی