با آمدن مرامند و سیاوش یزدانی؛ ساپینتو به سیستم مورد علاقه‌اش برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که پیش بینی می شد بعد از محمد حسین مرامند، سیاوش یزدانی هم به اردوی تیم آبی برگشت.

با این حضور به نظر می‌رسد ساپینتو به زودی به شیوه مورد علاقه اش در تیم استقلال باز خواهد گشت. یعنی شیوه ۲-۴-۴ که در موریننزه بازی می‌کرد.

ساپینتو در بدو حضور در تیم استقلال تصمیم گرفت شیوه فصل گذشته را دنبال کند. به این خاطر که استقلال قهرمان شده بود و عنوان بهترین خط دفاعی را از آن  خود کرده بود. اما  اکنون شرایط کمی متفاوت است و سرمربی پرتغالی می‌تواند براحتی شیوه بازی آبی را تغییر دهد. یک اینکه استقلال در بازی نخست در برابر سپاهان شکست خورد و از سویی اکنون در خط دفاعی به اندازه کافی با مهره‌های موثر مواجه است.

استقلال در بازی بعدی میهمان ملوان است. این بازی پنج شنبه پیش رو در استادیوم سیروس قایقران برگزار می‌شود. البته بدون تماشاگر. شاید این بازی شروع تغییر ساپینتو در تیم آبی باشد. او به شدت از شکست تیمش در برابر سپاهان ناراحت است به خصوص که سرمربی تیم حریف هموطنش بود.

البته باید به این نکته اشاره کرد محمد حسین مردامند کمی از آمادگی دور است و سیاوش یزدانی هم مدت‌هاست که در شرایط مسابقه قرار ندارد. شاید تغییر شیوه آبی‌ها از سوی ساپینتو کمی زمان ببرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جک پیکان IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    عین برق باد همه چی را برای استقلال مهیا کردند..انوقت پرسپولیس اسپانسر ندارد. حساب اش بسته هست ساختمان اش را بخاطر بدهی فدراسیون گرفتند... ماجدی هم دنبال حق پخش برای استقلال هست تا بدهی های استقلال پرداخته شود . مثل سال قبل که کل حق تبلیغات را به استقلال دادند . 30میلیارد فدراسیون هم بخشیده شد.. وزارت کشور اگر همه مشکلات کشور مثل استقلال حل می کرد الان گل بلبل بود!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی