سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
۰ |
۵
اولین اختلاف جانشین کی‌روش با فدراسیون مصر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید تیم ملی مصر با مسئولین فدراسیون فوتبال این کشور دچار اختلاف شده است.

رسانه‌های مصری اعلام کردند که بین روی ویتوریا سرمربی جدید فراعنه و فدراسیون فوتبال این کشور بر سر انتخاب دستیار اختلافاتی وجود دارد که هنوز حل نشده است.

سایت مصری الشروق به نقل از یک منبع موثق اعلام کرد که در جریان بحث‌های جاری برای انتخاب نام کمک مربی محلی و مصری، روی ویتوریا مسئولان فدراسیون فوتبال را شگفت زده کرد. چرا که او اعلام کرده تمایلی به انتصاب هیچ مربی بومی ندارد و حتی در صورت اجبار برای انتخاب یک مربی مصری، وظایف مهمی به او محول نخواهد شد.

این منبع در اظهارات اختصاصی به الشروق خاطرنشان کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال در حال حاضر در تلاش هستند تا ویتوریا پرتغالی را در مورد اهمیت انتصاب یک دستیار مصری در کادر فنی به دلیل ترس از بروز هرگونه بحران پس از شروع ماموریتش با فراعنه، متقاعد کنند.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال مصر ۳ مربی داخلی به نام‌های محمد شوقی، عادل مصطفی و محمد یوسف را به روی ویتوریا معرفی می‌کند که شانس عادل مصطفی به دلیل تجربه حضور در تیم‌های ملی آفریقایی بیشتر است و این مهمترین شاخص برای سرمربی پرتغالی است.

به گزارش وب سایت بی بی سی، در ۱۲ ژوئیه بود که فدراسیون مصر اعلام کرد روی ویتوریا پرتغالی را با قراردادی ۴ ساله به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور منصوب کرده است که طی این قرارداد، او سالانه ۲.۴ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

پس از ناکامی تیم ملی مصر در راه رسیدن به جام جهانی، کارلوس کی روش به دلیل اتمام مدت قراردادش از این تیم جدا شد و ایهاب جلال تنها در سه دیدار روز نیمکت فراعنه نشست و سپس روی ویتوریا به عنوان سرمربی جدید مصر معرفی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی