نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
۴ |
۵
سرنوشت قایدی در دست ساپینتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ریزنقش آبی پوشان برای دعوت به تیم ملی باید ابتدا نظر ساپینتو را جلب کند.

مهدی قایدی وقتی دوباره آبی پوشان برگشت صراحتا اعلام کرد برگشته ایران تا با استقلال قهرمان شود و با تیم ملی به جام جهانی برود اما حالا برای رسیدن به هدف دوم خود با یک چالش بزرگ روبروست.

تیم ملی کشورمان  در شهریور به اردو می‌رود و قاعدتا همه بازیکنان تا قبل از این اردو خودشان را به دراگان اسکوچیچ نشان می‌دهند تا در لیست سرمربی تیم ملی قرار گیرند و بعید است دیگر بازیکنی بعد از این اردو توسط اسکوچیچ با تیم ملی دعوت شود. بنابراین بازی‌های هفته دوم تا هفتم لیگ برتر لیگ برتر برای قایدی و دیگر بازیکنان بسیار مهم  و تاثیرگذار است.

گفتنی است کارت بازی مهاجم ریز نقش استقلال صادر شده است و مشکلی برای بازی در ترکیب آبی پوشان ندارد ولی باید دید ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال چه تصمیمی می‌گیرد و قایدی را بازی می‌دهد یا در چند بازی اخیر نیمکت نشین می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    حالا گفتن آرزو بر کودکان عیب نیست اما دیگه نه که این😂😂 هم میخواد کیسه قهرمان بشه که حاضرم شرط ببندم با تموم شدن سهمیه پنالتی کیسه و امتیاز معیشتی کیسه امسال با پونصد میلیارد که هر سال پرخرج ترین تیم لیگه سوم هم شاید نشه😂😂هم این!!! دعوت بشه تیم ملی خخخ
    • بستوزن لنگ IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      بچه جان پارسال هم میخوردین که استقلال قهرمان نمیشه مثل ....ترسیدین ازسرورتون دارین سکته میکنین تادیروز که چپ وراست پیرمردای لیگو درو میکردین استقلالو بی پول وسرمایه خطاب میکردین حالاکه بازیکن میخره خراج شده بسوزین که سوزشتون عقبه باتیم ده نفره ذوب آهن کهیه دونه بازیکن اسمی نداشت به زور داوری مساوی کردین به باخت ماتوهفته اول باسپاهان گیردادین درصورتی که به سپاهان بحران زده ی فصل قبل خودتون باختین وامثال این سپاهان ازروتون با۴تا۵ گل ردمیشه ودوباره سرورتون امسال هم قهرمان میشه دعاکنید تودربی بالای ۴تانخورین میدونم استادحفاری لنگ برگشته خیلی ترسیدین فکر کن قایدی محبی کاوه رضایی دفاتونوشخم میزنن بذر توپومیکارن تودروازه بیرانوند تاسالهاازتودروازش توپ تاجی درو کنه😂🤣😂🤣
  • حامد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    اگر آماده باشد بازیکن خوبیه
  • محمود IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    قایدی به درد می خوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی