باخت‌های فاجعه‌بار شیاطین‌سرخ بعد از جدایی فرگوسن/ شرمساری و تحقیر برای منچستریونایتد غریبه نیست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

باخت سنگین منچستریونایتد به برنتفورد نه مورد جدیدی است و نه اتفاقی نادر؛ این تیم شکستهای تحقیرآمیز زیادی را در این سالها تجربه کرده است.

باخت فاجعه بار منچستریونایتد برابر برنتفورد یک اتفاق نادر نبود. از سال ۲۰۱۳ که سر الکس فرگوسن با رفتن خود به دوران طلایی شیاطین سرخ خاتمه داد، بارها این تیم نتایج وحشتناک گرفته و باخت شنبه شب آخرین آنها بود.

نشریه «دیلی میل» به ۱۰ باخت شرم آور یونایتد بعد از جدایی فرگوسن پرداخته است.

منچسترسیتی ۴ –منچستریونایتد یک (۲۲ سپتامبر ۲۰۱۳)

شادی پس گرفتن قهرمانی از سیتی در آخرین فصل فرگوسن خیلی طول نکشید و نخستین دربی دیوید مویس بر روی این واقعیت دردناک صحه گذاشت که کفه ترازوی قدرت به سمت نیمه آبی شهر منچستر سنگین شده است چون یونایتد ظرف ۵۰ دقیقه با چهار گل از تیم همشهری عقب افتاد.

المپیاکوس ۲ – منچستریونایتد صفر (۲۵ فوریه ۲۰۱۴)

مدیر اجرایی سابق یونایتد، اد وودوارد، یک عکس از اسکوربورد در یونان گرفت از این بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا به همه یادآوری کند که یونایتد تا چه حد افت کرده است. این باخت پایان کار مویس را کلید زد و او دو ماه بعد اخراج شد هرچند یونایتد نتیجه را در بازی برگشت جبران کرد.

میلتون کینز دانز ۴ – منچستریونایتد صفر (۲۶ آگوست ۲۰۱۴)

تصمیم لویی فان‌خال برای فرستادن یک تیم ضعیف در سومین دیداری که روی نیمکت تیم می‌نشست، به شدت جواب عکس داد. اگر حذف از دور دوم جام اتحادیه برای نخستین بار بعد از ۱۹ سال به اندازه کافی تحقیرآمیز نبود، یادآور شویم به تیمی دسته سومی باختند که یک دهه قبل اصلا وجود نداشت.

میتی لند ۲ – منچستریونایتد یک (۱۸ فوریه ۲۰۱۶)

زمان برای فان‌خال با سرعت رو به پایان شد وقتی یونایتد در برابر کمتر از ۱۰ هزار هوادار تیم میتی لند که برای نخستین بار بعد از دو ماه تعطیلات زمستانی بازی کرد و به پیروزی رسید، شکست خورد. مربی هلندی توانست این باخت در لیگ اروپا را جبران کند اما بعد از سه ماه و در پی قهرمانی جام حذفی انگلیس اخراج شد.

چلسی ۴ – منچستریونایتد صفر (۲۳ اکتبر ۲۰۱۶)

باخت سنگین یونایتد یک شکست حقارت بار شخصی برای ژوزه مورینیو بود چون آقای خاص در بازگشت به استمفوردبریج سنگین ترین شکست دوران کاری اش در لیگ برتر را متحمل شد. یونایتد بعد از ۳۰ ثانیه گل خورد و دیگر هیچ وقت حالش جا نیامد. حداقل مورینیو در پایان آن فصل قهرمانی لیگ اروپا و جام اتحادیه را به دست آورد که آخرین جام‌های تیم تا الان هستند.

اورتون ۴ – منچستریونایتد صفر (۲۱ آوریل ۲۰۱۹)

اوله گونار سولشر به خاطر بدترین نتیجه دوران کوتاهش روی نیمکت یونایتد از هواداران عذرخواهی کرد هرچند متاسفانه بعدها به نتایج شوکه کننده عادت کرد. یونایتد با ارائه یک بازی بسیار ضعیف در گودیسون پارک ششمین باخت خود در هشت بازی را متحمل شد؛ در مقطعی که سولشر بعد از کسب نتایج خوب به عنوان مربی موقت، مربی دائم باشگاه می شد.

منچستریونایتد یک – تاتنهام ۶ (۴ اکتبر ۲۰۲۰)

بدترین روز زندگی سولشر به گفته خودش همان روزی بود که تاتنهام مورینیو در اولدترافورد خالی از جمعیت قدرت نمایی کرد و یونایتد را به رده شانزدهم لیگ برتر فرستاد. تیم میزبان خیلی زود به گل رسید اما عقب افتاد و وقتی آنتونیو مارسیال در دقیقه ۲۸ اخراج شد، در مسیر سنگین ترین شکست تاریخش در لیگ برتر قرار گرفت.

منچستریونایتد صفر – لیورپول ۵ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۱)

مشخص بود که روزهای کاری سولشر در اولدترافورد به شماره افتاده بعد از آنکه لیورپول درخشان در اولدترافورد، میزبان را تکه پاره کرد. چهار گل در یک نیمه و ۵ گل بعد از ۵۰ دقیقه! هواداران یونایتد واقعا نگران بودند که تعداد گل‌های رقیب همیشگی دورقمی شود. محمد صلاح نخستین بازیکن لیورپول بعد از فرد هوو در سال ۱۹۳۶ شد که در اولدترافورد هت‌تریک می کرد.

واتفورد ۴ – منچستریونایتد یک (۲۰ نوامبر ۲۰۲۱)

آخرین فرصت سولشر. مربی نروژی به یک بازی عالی از تیمش نیاز داشت اما سرافکنده شد و تیمش در وینکاریج رود برابر حریفی که در نهایت نوزدهم شد و سقوط کرد، یک شکست خجالت آور را متحمل شد. اخراج کاپیتان هری مگوایر در نیمه دوم اوضاع را بدتر کرد و دو گل وقت‌های تلف‌شده نسخه سولشر را پیچید. او روز بعد اخراج شد.

برایتون ۴ – منچستریونایتد صفر (۷ می ۲۰۲۲)

هرگونه امید برای اینکه مربی موقت تیم، رالف رانگنیک این لشکر شکست خورده و کم انگیزه را جمع و جور کند، از بین رفته بود قبل از اینکه بخواهند برای بازی یکی مانده به آخر فصل به جنوب انگلیس بروند. یونایتد در یک ساعت چهار گل خورد تا از رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان کاملا قطع امید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    برد های کثیف با فرگوسن.همه یادشون هست تمام بازی ها را داور برای منچستر در میاورد.
    • پیمان IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      این از اون حرفا بود مطمئنی توپ تو تلویزیون شما گرده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی