نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ریکاردو ساپینتو
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست خروجی خود را اعلام کرد و این در حالی است که احتمال تغییر لیست پس از بازی آبی‌ها مقابل ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر وجود دارد.

استقلال در هفته جاری، یکی از تیم‌های فعال نقل و انتقالات بود؛ جایی که این باشگاه به طور رسمی از مهدی قایدی، محمدحسین مرادمند و محمد محبی رونمایی کرد و خبر از توافق با سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته‌اش داد.

جذب این مهره‌ها باعث شد که استقلال در لیست بزرگسالان خود به مشکل بخورد و ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌ها تلاش کرد برای باز کردن لیست بزرگسالان خود، دست به تغییراتی در ترکیب بازیکنانش بزند و روی چند بازیکن خط قرمز بکشد.

تا اینجای کار، ارسلان مطهری، عزیزبک آمانوف و  سیدمحمد حسینی جزو خروجی‌های باشگاه محسوب می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که پس از بازی مقابل ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، احتمال تغییراتی در لیست خروجی وجود دارد و باید دید این این تغییرات به چه شکل اعمال خواهد شد.

از تیم فوتبال تراکتور به عنوان مشتری‌های ارسلان مطهری یاد می‌شود. همچنین تراکتوری‌ها به دنبال سیدمحمد حسینی هستند و باید دید این باشگاه این مدافع را جذب خواهد کرد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    تیم قندهار‌ هم میگه عرسلان را میخواد... فقط مشکل اونجا لباس هاشونه که با لباس ورزشی کمی فرق داره..😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی