تغییر در ترکیب خط دفاعی استقلال/ یک زوج برای اولین بار کنار هم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با قرار گرفتن دو بازیکن باتجربه استقلال در ترکیب اصلی این تیم، امروز برای اولین بار یک ترکیب جدید را در ساختار دفاعی این تیم شاهد هستیم.

تیم فوتبال استقلال در حالی امروز برابر ملوان به میدان می‌رود که ترکیب اولیه این تیم نسبت به دیدار قبلی دستخوش تغییراتی خواهد بود و یکی از این تغییرات می‌تواند حضور محمد حسین مرادمند در ترکیب اولیه باشد.

مرادمند که یکی از ثابت ترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود، در نیم فصل دوم ناچار شد برای اعزام به خدمت سربازی این تیم را ترک کند، بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشته و با صدور مجوز بازی این امکان را یافته تا در هفته دوم بار دیگر با لباس آبی به میدان برود.

احتمال اینکه ترکیب ۳ نفره دفاع استقلال با حضور عارف غلامی، رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند شکل بگیرد زیاد است که در این صورت این ترکیب برای اولین بار به کار گرفته شده است.

حضور سیلوا در استقلال همزمان بود با جدایی مرادمند از این تیم و این دو بازیکن باتجربه هنوز در کنار هم تجربه بازی همزمان را نداشته‌اند و در صورتی که ساپینتو امروز مرادمند را جانشین روزبه چشمی در خط دفاعی تیمش نماید، مرادمند و سیلوا برای اولین بار در کنار هم بازی خواهند کرد.

دیدار استقلال و ملوان از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز در بندر انزلی برگزار می‌شود و دو تیم در حالی مقابل هم به میدان می‌روند که هر دو در هفت اول مقابل حریفان خود شکست خورده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی